158 842 läst · 410 svar
159k läst
410 svar
Visa ditt hemmagym
Hej
Mitt hemma/utegym är under uppbyggnad. Just nu ser det ut så här. Mitt mål just nu är att klara av att gå armgång. Ännu är jag inte där.
Det var lite bökigt att få upp stocken/bjälken på stammarna.
En nackdel med utegym är att det är lite motigt att gå ut till ruggig höst och vinter.
/Fredrik
Mitt hemma/utegym är under uppbyggnad. Just nu ser det ut så här. Mitt mål just nu är att klara av att gå armgång. Ännu är jag inte där.
Det var lite bökigt att få upp stocken/bjälken på stammarna.
En nackdel med utegym är att det är lite motigt att gå ut till ruggig höst och vinter.
/Fredrik
Hittar inte översiktbilderna. Har löpband, roddmaskin, stakmaskin, träningscykel, crosstrainer, chinsstation och vikter. Har tyvärr tappat träningen lite efter sjukdom men ska ta tag i det. Har varit guld att kunna träna hemma under pandemin.
Byggde en ställning på utsidan av garaget (=gymmet) i våras. Mycket nöjd. Ej galvad så kommer ta in den när utesäsongen är slut. Har dock inte påverkats av vårens regn hittills.
Det är 95-stolpar fastsatta i nedgrävda plintar och sedan förankrade i väggen. Stången är från Master Fitness.
Det är 95-stolpar fastsatta i nedgrävda plintar och sedan förankrade i väggen. Stången är från Master Fitness.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Består av 95x95 med Kinnarps kontorsben. Kanske lite grova rör då det mest är ungarna som nyttjar just den.Roffe_riff skrev:
Logga in
Skapa konto
Ligger i princip bara där. En klen skruv för att stabilisera lite. Trädet rör ju sig lite
Logga in
Skapa konto
Bara infällt i stolparna. Sedan gjutrör runt stolpen tillsammans med armering.
//Ulf
Tack för info. Hur ser måtten ut? Om du pallarO OverAndOut skrev: