882 874 läst · 3 246 svar
883k läst
3,2k svar
Villa Ramnemark, projektet som bara växer.
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Ingen rast, ingen ro......
Det är LIIITE att göra på 11 dagar
Det är LIIITE att göra på 11 dagar
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Redigerat:
Hur mycket måste göras inför mäklarbesök då?Ramnemark skrev:
Vissa saker har man ju tid att göra efter också.. de behöver ju inte fota just den listen man inte satt dit än! (vi hade en hel del småpiltar i köket kvar plus någon tapetsering, efter fotograferingen hehe).
På ovanvåningen hade vi inte så mycket att plocka undan, men gillestugan och källaren var där massor. Vi är rätt duktiga på att tömma och sälja men man hittar mer nu när vi ska ha bort alltÅsa Lund skrev:
Nu har iof inte vi för avsikt att sälja inom någon överskådlig framtid.. men tanken o fasan finns där.. ifall dagen skulle komma! Nu är jag iof duktig på att köra till tippen/sälja.. men FÖRUTOM vårt bostadshus på 150+ m2 så har vi 5-600 m2 till med grejer (har typ sparat 2 flyttkartonger med minnessaker från skoltiden o annat.. resten har jag kastat).
Under var/dvd/cd tiden.. när jag flyttade hade jag ju 20 flyttkartonger bara med det, ytterligare 10-15 med böcker och tidningar .. efter ett par flyttar sa jag bara ”no more” haha. Sålde alla videofilmer och nån låda med dvd. Alla tidningar fick ryka utom en .. (då pren man på många.. o sparade allt)
Det blir loppis på plats här tror jag, den dagen.... och sälja renoveringsmaterial o maskiner/verktyg med gården! (Vi köpte med hälften själva..)
Under var/dvd/cd tiden.. när jag flyttade hade jag ju 20 flyttkartonger bara med det, ytterligare 10-15 med böcker och tidningar .. efter ett par flyttar sa jag bara ”no more” haha. Sålde alla videofilmer och nån låda med dvd. Alla tidningar fick ryka utom en .. (då pren man på många.. o sparade allt)
Det blir loppis på plats här tror jag, den dagen.... och sälja renoveringsmaterial o maskiner/verktyg med gården! (Vi köpte med hälften själva..)
Det går framåt, men snart går vi väll in i väggen . Typ en vecka kvar till fotografering