882 874 läst · 3 246 svar
883k läst
3,2k svar
Villa Ramnemark, projektet som bara växer.
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Renoverare
· Uppsala
· 1 813 inlägg
Det ser ut som om det finns ett underlag för pepp- och inspirationstråden "Vad har du klarat av för träningspass idag?".
Mamma fick vaccin (dos 2) för nån månad sedan och hon sa ”om två veckor åker jag till gymmet och firar” hehe (vet inte om hon faktiskt kom iväg, men hon har varit tvångsinkallad på jobbet pga covid.. /vårdjobb)Åsa Lund skrev:
Efter lite vila i april så har jag tagit tag i pizza-stenen. Väggen kommer bara spacklas och målas vit. Fönster målas vita. Bröstpanel målas igen och elen dras om och jordas upp. Den bruna tapeten byts med.
Bra gympass idag
Vi har även sått nytt gräs i backen och armerat den
Bra gympass idag
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Vi har även sått nytt gräs i backen och armerat den
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Ska du flytta?!
Det kommer det absolut bli. Vi kommer börja renovera redan i höst med nytt vardagsrum, kök och hall .nino skrev:
Vi har bara haft ett hus och det är det vi bor i fortfarande. Jag störde mig inte på att köra dessa två milen i början, framförallt inte när jag jobbade i Norge. Men nu kör vi bägge två och så fort grabben börjar med någon idrott så måste vi tillbaka till stan och sen hem igen, då är det 65 min körande om dagen. Det nya huset ligger 5-6 minuter från både mitt och frugans jobb, men även inom 1km från min brors hus, och 3 av mina närmsta vänners hus. Så det känns bra