41 797 läst · 130 svar
42k läst
130 svar
Vilket är bäst mellan Mitsubishi/Daikin/Gree/Panasonic
Medlem
· stockholm
· 2 321 inlägg
vet inte jag kastat så mycket bannor över något märke, i den här tråden handlade det om Gree som jag uttryckt mina åsikter om när det gäller världsledande och absolut inga fel på.Tomture61 skrev:
men man kanske inte ska ifrågasätta sådant?
Finns fler i denna tråd , var inte riktat specifikt till dig .C Comfort Thomas skrev:
Kinaskit är det enbart att bomba på dom bor inte ens i Europa
Medlem
· stockholm
· 2 321 inlägg
För det första så måste jag ingenting!Tomture61 skrev:
För det andra ser jag inte kopplingen till daikin från gree.
För det tredje vet jag inte vad värmepumpsforum har med detta att göra
För det fjärde har du helt klart inte en susning om vad jag sysslar med.
För det femte är din profil hemlig
För det sjätte finns det en tråd på vpforum om daikin väldigt omfattande och inte nödvändigtvis med positiva omdömen.
För det sjunde.. Skall jag fortsätta..?
Sådär ja , nu vet vi vem du är !electroluxaren skrev:För det första så måste jag ingenting!
För det andra ser jag inte kopplingen till daikin från gree.
För det tredje vet jag inte vad värmepumpsforum har med detta att göra
För det fjärde har du helt klart inte en susning om vad jag sysslar med.
För det femte är din profil hemlig
För det sjätte finns det en tråd på vpforum om daikin väldigt omfattande och inte nödvändigtvis med positiva omdömen.
För det sjunde.. Skall jag fortsätta..?
Saxat : För det femte är din profil hemlig . Är tanken att besöka mig med ett laddat vapen ?
Tomture61 skrev:
Ringer man supportlinjen och ska ha hjälp som yrkesman, så är det sällan man får svar direkt, oftast dröjer det bra nog många timmar, ibland dagen därpå. Innan supporten gjordes om (till groteskt dålig med first och second line) fick man svar ganska omg.Tomture61 skrev:
Medlem
· stockholm
· 2 321 inlägg
Grejen med bra support är att man får tag på någon medans man är vid ett problem hos en kund och kan få tips att testa saker.
Visst kan man trassla sig igenom alla servicemanualer på engelska med liten text på en padda eller telefon men nog tusan är det enklare/snabbare med någon som är van att hitta uppgifter betydligt snabbare.
Visst kan man trassla sig igenom alla servicemanualer på engelska med liten text på en padda eller telefon men nog tusan är det enklare/snabbare med någon som är van att hitta uppgifter betydligt snabbare.
Ja, det blir nog bra med tre då. Välj de tystaste. Hur lite de än låter så hör man dem trots allt. Bäst om möjligt är att placera innedelen en bit från där man vistas. Både för blåst och ljudets skull.R reza666 skrev:
C Comfort Thomas skrev:
Ju precis, har inte lika stort val i arbetsrummet men å andra sida datorn låter säkert med. Dessa ska ha 19db i lägsta hastighet vilket jag tror räcker för ett rum.S Skyflakes skrev:
Medlem
· stockholm
· 2 321 inlägg
Kör du den dygnet runt kanske lägsta räcker till beroende på hur mycket värme som trycket på utifrån ,men tror knappast du hör fläktläge 1 heller i ett sovrum.
Dyr modell för att köra på lägsta fläkthastighet
Dyr modell för att köra på lägsta fläkthastighet
hehe i know men jag vill alltid ha det bästa när jag köper elektronik. Vill också ha samma model i huset.C Comfort Thomas skrev:
Medlem
· stockholm
· 2 321 inlägg
Du har för mycket dineros
Vill du ha mitt kontonummer !!
svar till Reza
Vill du ha mitt kontonummer !!
svar till Reza
Medlem
· stockholm
· 2 321 inlägg