165 542 läst · 3 264 svar
166k läst
3,3k svar
Vilken elbil skall man satsa på 2025?
Allvetare
· Östergötland
· 4 297 inlägg
Beroende på hur lite man kör kanske det till och med är billigare att inte ha bil alls och hyra de få gånger man har behov. Det blir ju lite från fall till fall...A AndersS skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 720 inlägg
Nu TROR jag ju något helt annat..är ju ett fritt land att tycka och tro.S sjoelund skrev:
Tror inte att det är ekonomiskt genomförbart.
Man måste nog ha ett rejält tunnelseende om man är säker på att bensinpriset drar iväg dit.
Förvisso hänger lönerna med så kanske det går.
Är man hängiven i en eller annan riktning, oftast med väldigt smalt perspektiv och speciellt med global påverkan, så överskatta/övertro på hur snabbt en förändring sker av infrastrukturpåverkande åtgärder.13th Marine skrev:
Se även tråden om autonoma fordon och försäkringskostnad.
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 720 inlägg
Jag har druckit för lite kaffe idag för att förstå vad du försöker säga där.A AndersS skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 720 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 720 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 720 inlägg
No shit, 50kr/l var nått som gällde då, att den siffran inte behöver stämma idag var ju det jag skrev.A AndersS skrev:
Förstår fortfarande inte vad poängen med ditt första inlägg var, och är inte säker på mer kaffe kommer hjälpa.
Om det är estetiskt håller jag med dig helt, tom på biler borde man kunna få en indikation. Är det däremot HMI, funktioner, missljud eller saker som går sönder är det svårare.S Styrman_jansson skrev: