3 305 232 läst · 11 228 svar
3305k läst
11,2k svar
Värsta elkopplingen?
Gick bara på vad den hette på biltema http://www.biltema.se/sv/Bygg/El/Elektrikerverktyg/Kulotang-2000032623/
Ursparningstång samt urspårningstång har jag hört, nibblingstång trodde jag var korrekt men klipptång verkar korrekt det med.orparn skrev:
Kärt barn har många namn
Urspårningstång kan vara bra om man inte hittar sin klocka
Redigerat:
Inte värsta elkopplingen med kul ändå.
Rev innerväggen i uterummet. En fungerande förlängningssladd tittar fram, det roliga är att den troligtvis legat längst ner i väggen, växt fast i vinrankan och följt med 1,5m upp i väggen.
Rev innerväggen i uterummet. En fungerande förlängningssladd tittar fram, det roliga är att den troligtvis legat längst ner i väggen, växt fast i vinrankan och följt med 1,5m upp i väggen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Den kan omöjligen ha följt med vinrankan upp. En vinranka växer inte på det viset. Det är bara gräs som växer nertill alla andra växter som jag känner till har tillväxten i ändarna. Sladden har säkert vuxit fast där den sitter nu. Den kan möjligen ha vuxit fast lite högre upp och dragit med sig vinrankan nedåt med hjälp av gravitationen.
Jag tänker inte argumentera mot det men den satt inte fast med något annat. Kan vara så att någon lagt den på rankar i den höjden och att den växt fast ja.
Nåväl ändå konstigt att man låter en sådan sak vara kvar när man spikar igen.
Nåväl ändå konstigt att man låter en sådan sak vara kvar när man spikar igen.