A
Tror ni det håller om jag sätter en plywood skiva i två reglar utanpå gipsväggen och sedan allt i plywooden?

• Gilla
FreQa
  • Laddar…
Thomas59
Det väggfästet från Kjell, i tidigare inlägg, behöver du ingen skiva bakom. Håller utan problem med 4 st Toggler. Med god marginal.

• Gilla
Okarlsson
  • Laddar…
Tegge skrev:
Tror ni det håller om jag sätter en plywood skiva i två reglar utanpå gipsväggen och sedan allt i plywooden?
Japp. Med ditt gamla fäste alltså.

• Gilla
FreQa
  • Laddar…
A
Okarlsson Okarlsson skrev:
Japp. Med ditt gamla fäste alltså.
Perfekt. Om jag märker att fästet börjar bli löst, så löser jag problemet med en plywood skiva.

A
Thomas59 Thomas59 skrev:
Det väggfästet från Kjell, i tidigare inlägg, behöver du ingen skiva bakom. Håller utan problem med 4 st Toggler. Med god marginal.
Okej.

Tegge skrev:
eller är det något att oroa sig för?
Orkar inte analysera varför du över-analyserar det du anasylerar men om man hade analyserat det du angriper i text på det du analyserar i text på detta analyserande inlägg så hade jag ur en analyserande vinkel analyserat undrar varför du analt anasylerar så in i h*lvete mycket. Är du ingenjör? Sluta överanalsyrera och bara prova? Går det så går det fast det kommer du nog aldrig att våga prova endå (i all välmening, jag menar inte att vara dryg). På riktigt.

Tegge skrev:
Tack Carl-Jo-han.
Varsegod Tegge :)

A
C Carl-Jo-han skrev:
Varsegod Tegge :)
Jag är analytiker

• Haha
FreQa
  • Laddar…
Tegge skrev:
Jag är analytiker
Jo tack det märks. Pröva att släppa tyglarna och vara praktiskt en gång. Det är ganska befriande. Men alla är inte lagda åt det hållet så jag kan förstå att det kan vara svårt. Själv är jag tvärtom. Blir lätt galen på folk som över-analyserar.

A
C Carl-Jo-han skrev:
Jo tack det märks. Pröva att släppa tyglarna och vara praktiskt en gång. Det är ganska befriande. Men alla är inte lagda åt det hållet så jag kan förstå att det kan vara svårt. Själv är jag tvärtom. Blir lätt galen på folk som över-analyserar.
Jag är, inte hemma. Inte på plats. Kan inte göra något åt det, förstår du

Tegge skrev:
Ok. Så vem är hemma
Tegge skrev:
Ok. Känner du att det känns jobbigt för dig, att du inte kan göra något åt det?

A
:crysmile:
C Carl-Jo-han skrev:
Ok. Så vem är hemma

C Carl-Jo-han skrev:
Ok. Så vem är hemma

”Så vem är hemma?” Varför vill du veta det :crysmile:detta är ett byggforum? Jag är nöjd med alla kloka svar jag får och det här får bli det sista inlägget på denna tråd. Tack så mycket för hjälpen.

Fick du upp skärmen på väggen? *nyfiken

• Gilla
Papphammar666
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.