4 364 063 läst · 32 091 svar
4364k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Medlem
· Stockholm
· 2 188 inlägg
Nope. Däremot får jag nog tillfälle att rasta mina tröstköpsrotexar från någon riktigt deprimerande visningshelg tidigare under hösten nu inför försäljning av lägenheten.phl skrev:
Och nya huset har ett nästan 50kvm snickeri som ska spotta ur sig fina möbler efter att vi fått fason på resten av huset. Vilket år som helst med andra ord...
Furu förutom tröskeln som blir ek
Idag har jag tillverkat ett stridsvagnshinder. Eller något för tappra fälttävlanshästar att skutta över. Eller världens mest rejäla barngrind.
Eller en mycket rustik gjutform för stödmuren runt vår blivande garageuppfart, gjord av resterna av vår byggnadsställning i trä.
Det är nog det senare...
Tror grannarna kommer bli glada över att få slippa våra bilar på gatan i vinter...
Eller en mycket rustik gjutform för stödmuren runt vår blivande garageuppfart, gjord av resterna av vår byggnadsställning i trä.
Det är nog det senare...
Tror grannarna kommer bli glada över att få slippa våra bilar på gatan i vinter...
Nu är dag två över och dörren är klar. Här kommer lite bilder. Har varit jäkligt kul, nu är det bara hem till verkstaden och göra två enkel och en pardörr..Fanjunkarn skrev:
Helt klart något du måste posta och beskriva här:Fanjunkarn skrev:
http://www.byggahus.se/forum/mobels...ta-era-fardiga-verk-till-allman-beskadan.html
Men vill du starta en helt egen tråd med en massa bilder och beskrivning av projektet så är åtminstone jag en som jublar.
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 892 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 892 inlägg
Är på landet, dagsverket bestod i att ta upp bryggan (handkraft, 4wd gräsklippare & vinsh gjorde mesta delen av jobbet), men sjön suger så vi rotade fram en leksak från min barndom och tog en tur:
Oktober från sin bästa sida!
/U
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in