4 362 509 läst · 32 081 svar
4363k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Nja bilden ljuger nog lite iaf. Blir lite ljusare än verkligheten. Behöver en till lampa mest för att få ett jämnt ljus på båda sidor. Förvånansvärt lite ljus letar sig in i huset faktiskt. Lägger upp en bild till från en annan vinkel. Dock sitter lampan lite för högt upp så det blir lite för ljust längst ner.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Medlem
· Stockholm
· 2 188 inlägg
Besiktning. Huset är i rätt tveksamt skick, men det verkar inte värre än vi redan förstått.
Handlar mer skruv, som om jag inte hade nog... Dessutom blev det dyrare än tänkt då det slank ner bitsborr och nån elgrej.
Där hemma blev det lite såga och skruva i taket, något jag lär pyssla med i en vecka till innan jag kan komma vidare.
Där hemma blev det lite såga och skruva i taket, något jag lär pyssla med i en vecka till innan jag kan komma vidare.
He he jag hade tur i dubbel bemärkelseD09 skrev:
Var inget fel på gafflarna 😄😄😄
Lyckades med nöd o näppe ta mig upp för min mördarbacke 😄😄😄
Och nu är det freeeeeeeedag 😃😃😃
Så nu är väggarna färdigmålade i hallen.
Har även dragit i lite mer skruvar i golvet så nu ska det väl sluta gneka hoppas jag 😃
Jag provmonterade även den andra lampan på balkongen. Det kommer att bli riktigt bra.
Har även dragit i lite mer skruvar i golvet så nu ska det väl sluta gneka hoppas jag 😃
Jag provmonterade även den andra lampan på balkongen. Det kommer att bli riktigt bra.