4 380 774 läst · 32 156 svar
4381k läst
32,2k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Mullvaden har skitit i det blå skåpet. Långt över gränsen för vår tomt, mestadels ute på allmänningen. Grävde fram ett hål och vattnar med slang (vattenjobb i kommunen i helgen så jag rensar rören nu när jobbet är klart). Inte ute efter att dränka krypet men gör gångarna mindre attraktiva. Sägs att de inte gillar blöt jord?
Husägare
· Trelleborg
· 632 inlägg
Började röja ogräs på utsidan av staketet då vi ska flytta ut det nya staketet en halv meter
Jobbar på att ansluta gammalt mot nytt. Drar i samband med utbyggnad in FTX i gamla huset för att ersätta självdrag, samt nytt vatten och värme via luft/ vattenpump för att ersätta direktel. Blir nog bra när det blir klart!
Flyttat runt lite sopsortering. Använde en lådhurts i grovköket, gjorde en låda av två. Inget finlir men funktionellt. Med diskbråck kan frugan inte böja sig ner under diskbänken så det här underlättar (kanske). Sen är ju kärlen små så det kanske blir en större station på utsidan.
Tänker sätta push open på dörrarna i diskbänkskåpet (tips i nån tråd här)
Tänker sätta push open på dörrarna i diskbänkskåpet (tips i nån tråd här)
Husägare
· Trelleborg
· 632 inlägg
Fått klart med två vinklar på kommande skafferi. Efter en misslyckad limning har jag nu fått klart både vinklarna, och jag blev riktigt nöjd!
Vill ha så lite (onödiga) lister som möjligt och detta blir kalasbra för en glad amatör
Vill ha så lite (onödiga) lister som möjligt och detta blir kalasbra för en glad amatör
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder