4 427 820 läst · 32 295 svar
4428k läst
32,3k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Fick tillverkat klart skydden för värmerören i garaget igår.
Ska slipa till en svets jag inte kom åt med vinkelslipen bara...
Ska slipa till en svets jag inte kom åt med vinkelslipen bara...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Fick på lite remsor i badrum nr 2.
I badrum nr ett så fick jag till lådan för den vägghängda toaletten. Avloppen kommer ut från väggen och var fel på höjden med 30mm så fick köpa en excentrisk muff så vart det bra.
När alla reglar var på plats så gjöt jag en klack inne i lådan med flytspackel så om det läcker så kommer vattnet ut fortare över golvet.
Sedan bara limma och smälla dit mineritskivorna
Vart lite hål när man skall ha toalett med rengöring, värme, luftutsug och dessutom läckageindikatorn från skåpen i hallen med golv och vatten anslutningar.
Logga in
Skapa konto
I badrum nr ett så fick jag till lådan för den vägghängda toaletten. Avloppen kommer ut från väggen och var fel på höjden med 30mm så fick köpa en excentrisk muff så vart det bra.
Logga in
Skapa konto
När alla reglar var på plats så gjöt jag en klack inne i lådan med flytspackel så om det läcker så kommer vattnet ut fortare över golvet.
Logga in
Skapa konto
Sedan bara limma och smälla dit mineritskivorna
Logga in
Skapa konto
Vart lite hål när man skall ha toalett med rengöring, värme, luftutsug och dessutom läckageindikatorn från skåpen i hallen med golv och vatten anslutningar.
Logga in
Skapa konto
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 255 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 5 255 inlägg
Ser ju fint och prydligt ut men bara så att du vet så är genomföring med flexslang inte längre tillåtet enligt branschreglerna.A atomlab skrev:Fick på lite remsor i badrum nr 2. [bild]
[bild]
När alla reglar var på plats så gjöt jag en klack inne i lådan med flytspackel så om det läcker så kommer vattnet ut fortare över golvet. [bild]
Sedan bara limma och smälla dit mineritskivorna [bild]
Vart lite hål när man skall ha toalett med rengöring, värme, luftutsug och dessutom läckageindikatorn från skåpen i hallen med golv och vatten anslutningar. [bild]
Yes. Jag läste det när det var försent. Drog på extra mycket kladd innanför manchetten så är inte direkt orolig. Får göra en avikelse på det Sitter dessutom gummipackning mot väggen på handdukstorken.S sinuslinus skrev:
Duravit sensowash.M mrmlz skrev:
Både jag och frun har vart mycket i Japan och gillar helt klart deras toaletter
https://www.duravit.se/produkter/toileshing/sensowash_wc-sits_med_hygiendusch.se-sv.html
I'm intrigued...A atomlab skrev:
Med tanke på att man blir rövknullad av Ingves, Thedeen, Putin och Vattenfall så kanske man borde investera i något som mildrar det hela..
Du har givit mig något att tänka på!
Under toanpedemin. Sorry pandemin, och när man inte fick tag på skithuspapper var det även bra att ha. Och nu blir man ju uppkörlad av alla så man knappt har råd att köpa toapapper längre.M mrmlz skrev: