4 438 551 läst · 32 314 svar
4439k läst
32,3k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 600 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 600 inlägg
Haha ja, kartan är ju lite till åren också, är en sovjetisk karta över Gävle, får tillägga att jag köpte den för några år sedan som en kul grej. Ska vara bra noggrannhet på djupmarkeringarna i vattnet sägs detFredrikR skrev:
Den norra pricken ser bra ut, mitt på stan och rätt sida ån
Den södra ser ut att ligga vid Gävles motsvarighet till området ni har norr om högskolan, så inte hängt där något
Jägargatan närmast macken som låg där, Texaco eller Statoil med Hemköp strax bakomrichardtenggren skrev:Haha ja, kartan är ju lite till åren också, är en sovjetisk karta över Gävle, får tillägga att jag köpte den för några år sedan som en kul grej. Ska vara bra noggrannhet på djupmarkeringarna i vattnet sägs det
Den norra pricken ser bra ut, mitt på stan och rätt sida ån
Den södra ser ut att ligga vid Gävles motsvarighet till området ni har norr om högskolan, så inte hängt där något
Ruddamsgatan skulle andra pricken illustrera, tog sikte på p-huset längs Staketgatan där jag hade en plats sista tiden, ligger alldeles före tunneln under järnvägen.
Bra noggrannhet på djupet säger du?!
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 600 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 600 inlägg
Då bodde du nog ändå på rätt sida vägen om jag förstått det rätt, tydligen viktigt däromkring.FredrikR skrev:
Kanske ett OK? Tvättade bilen där i onsdags
Precis, haft kontor på Rudedammsgatan, fast andra sidan Kungsgatan/Rådmansgatan
För att vara lite OT, så har jag påbörjat bygget av sista lampan
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Betänk att detta var 2000.richardtenggren skrev:
Golvet gungade på HangLoose (Söderhielmska) och grottan på Olearys på Söder kokade. Åt min första kebabtallrik med mos (grymt!).
Nu känner jag mig nästan lite gammal....
Snygga lampor är det Umage?
Med huset vankas avloppsrengöring, kluckar både i köksvasken och ena handfatet uppe.
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 600 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 600 inlägg
Haha ja då började jag 4anFredrikR skrev:Betänk att detta var 2000.
Golvet gungade på HangLoose (Söderhielmska) och grottan på Olearys på Söder kokade. Åt min första kebabtallrik med mos (grymt!).
Nu känner jag mig nästan lite gammal....
Snygga lampor är det Umage?
Med huset vankas avloppsrengöring, kluckar både i köksvasken och ena handfatet uppe.
Ja precis, vi gick loss på deras ”kott”-serie och idag fick vi hem en smidig pall till köket från dem också
Fick leverans av lite bockad rostfri plåt efter jobbet idag och kunde inte hålla mig utan smet ut med några öl i garaget och började att bygga skydd för värmerören.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Husägare
· Trelleborg
· 636 inlägg
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 268 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 5 268 inlägg
Inrett min man cave eller vad man ska kalla det istället för grovkök/ grovingång.
En sluss där man kan sanera av sig trädgårdslorten, skölja grönsaker från trädgården samt en plats att förodla plantor (förutom vardagsrummet och tvättstugan).
Kanske lite overkill med storköksinredning men vad ska man med golvbrunn till om man inte kan/ får vara lite vårdslös med vattnet.
En sluss där man kan sanera av sig trädgårdslorten, skölja grönsaker från trädgården samt en plats att förodla plantor (förutom vardagsrummet och tvättstugan).
Kanske lite overkill med storköksinredning men vad ska man med golvbrunn till om man inte kan/ får vara lite vårdslös med vattnet.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
snyggt perfekt till fiske och smådjurs slaktS sinuslinus skrev:Inrett min man cave eller vad man ska kalla det istället för grovkök/ grovingång.
[bild] [bild]