4 364 063 läst · 32 091 svar
4364k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Sweet memories! Kebab med mos, måste varit på Maggis va? Jag bodde granne med den kiosken, blev magsjuk två gånger av kebaben men fortsatte att äta den ändå…FredrikR skrev:Betänk att detta var 2000.
Golvet gungade på HangLoose (Söderhielmska) och grottan på Olearys på Söder kokade. Åt min första kebabtallrik med mos (grymt!).
Nu känner jag mig nästan lite gammal....
Snygga lampor är det Umage?
Med huset vankas avloppsrengöring, kluckar både i köksvasken och ena handfatet uppe.
S sinuslinus skrev:Inrett min man cave eller vad man ska kalla det istället för grovkök/ grovingång.
En sluss där man kan sanera av sig trädgårdslorten, skölja grönsaker från trädgården samt en plats att förodla plantor (förutom vardagsrummet och tvättstugan).
Kanske lite overkill med storköksinredning men vad ska man med golvbrunn till om man inte kan/ får vara lite vårdslös med vattnet.
[bild] [bild]
Perfekt att brygga öl där
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 211 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 5 211 inlägg
Ja, gick jättefort. Efter att ha läst recensioner om Adexa så vågade jag inte köpa blandaren där. Det sämsta är väl att skyddsplasten på diskbänken satt som berget även med varmluftspistol. På hyllorna var det bara att dra av.mowatom skrev:
Har bara igelkott och hare i trädgården. Inga rådjur.M maria01 skrev:
Gryta på hare är ju kanon. Igelkott har jag aldrig testat men blir säkert också bra i en lergryta.S sinuslinus skrev:
Livet är för kort för långsamma glaskeramikhällar…så efter snart 10 års lidande så köpte vi en begagnad induktionshäll
Precis som vanligt när man kommer i kontakt med tidigare ägares eldragning så blir man besviken, förvirrad och förbannad på samma gång…
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Precis som vanligt när man kommer i kontakt med tidigare ägares eldragning så blir man besviken, förvirrad och förbannad på samma gång…
Husägare
· Trelleborg
· 630 inlägg
Jag kan ju tyvärr inte skylla på tidigare ägare
Körde min nya ugn på airfry läge idag då gick säkringen har använt ugnen en vecka utan problem tydligen maxar ugnen allt den har på detta läge och på pizza läget
Men jag skyller på elektrikern han fick alla data så jag ringde honom lite irriterad men han var lugn som en filbunke
Han sa bara att jag har väntat på att det skulle hända kommer och byter säkring imorgon
Har dragit 2,5mm kabel fram så det är lugnt tydligen hade han missat en 16 A säkring när han beställde men jag hade en extra 10 sittande i skåpet så för att jag skulle kunna använda köket så tog han den så länge går ju bra på alla andra läge
Hade tydligen nämt detta för frugan men men
Skulle ju ändå tillbaka ut till oss imorgon och koppla in lite annat
Körde min nya ugn på airfry läge idag då gick säkringen har använt ugnen en vecka utan problem tydligen maxar ugnen allt den har på detta läge och på pizza läget
Men jag skyller på elektrikern han fick alla data så jag ringde honom lite irriterad men han var lugn som en filbunke
Han sa bara att jag har väntat på att det skulle hända kommer och byter säkring imorgon
Har dragit 2,5mm kabel fram så det är lugnt tydligen hade han missat en 16 A säkring när han beställde men jag hade en extra 10 sittande i skåpet så för att jag skulle kunna använda köket så tog han den så länge går ju bra på alla andra läge
Hade tydligen nämt detta för frugan men men
Skulle ju ändå tillbaka ut till oss imorgon och koppla in lite annat
Husägare
· Trelleborg
· 630 inlägg
Nä det är kollegans son så det är nog lungt
Jag kopplar vatten och värme hos honom så kopplar han elen hos mig
annars hade det nog varit så
Plus att min egna 10A hade han oxå tagit ahlsell pris
Jag kopplar vatten och värme hos honom så kopplar han elen hos mig
annars hade det nog varit så
Plus att min egna 10A hade han oxå tagit ahlsell pris