4 381 678 läst · 32 157 svar
4382k läst
32,2k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Ojojoj! Det misstaget har jag också gjort trots att jag hört att det ska man inte göra. Men allt för att underbygga regeln om lyssna på andras misstag. Satfläsk vad jag lärde av det misstagetS scim skrev:
Att det gör ont var jag medveten om innan, men det är ju det effektivaste sättet att få händerna i arbetsdugligt skick igen. Kommer ihåg att vi körde samma variant när jag spelade bandy i tonåren, fast med fötterna då. Känslan var (och är) att man inte frös lika lätt igen efteråt, och jag kommer definitivt praktisera det igen om du inte övertygar mig om motsatsenNoramasen skrev:
Nä det är klart att man inte fryser lika igen, för det spelar ingen roll hur kallt det, är så gör man inte om misstaget att spola varmt, på grund av att berörda kroppsdelar tenderar explodera På mig kändes det som att det skulle födas barn ur händernaS scim skrev:Att det gör ont var jag medveten om innan, men det är ju det effektivaste sättet att få händerna i arbetsdugligt skick igen. Kommer ihåg att vi körde samma variant när jag spelade bandy i tonåren, fast med fötterna då. Känslan var (och är) att man inte frös lika lätt igen efteråt, och jag kommer definitivt praktisera det igen om du inte övertygar mig om motsatsen
Sluta göra illa mig via forumet.Noramasen skrev:
Nej nej nej har inte alls gjort de misstagen och därför "känner" (via minne) hur ont det gör
Äh, alternativet är ju att sprida ut den smärtan över längre tid och inte få något gjort. Eller, ett annat alternativ är iofs att inte arbeta när det är svinkalltNoramasen skrev:
Har äntligen fått tid och energi till att sätta upp "innanfönster" av 0,8 mm pet.
Beställde från stocksundet.se och paketet kom på ett par dagar.
Det enda negativa hittils är att plasten är aningens statisk så katthår fastnar lätt.
Beställde från stocksundet.se och paketet kom på ett par dagar.
Det enda negativa hittils är att plasten är aningens statisk så katthår fastnar lätt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder