4 356 768 läst · 32 058 svar
4357k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 203 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 5 203 inlägg
Jag började dagen med att gå ut med värmepistolen och tina upp min inkommande vattenledning, som går en liten bit i luften sedan jag grävde för avloppsbytet för... några år sedan. Det är lite ruggigt i Huddinge idag!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inget gjort själv, men Hacke ville påminna om att det är vinter och kallt. ”Dags att mata mig”
Vilket vi inte gjort alls denna vinter. Småfåglarna har sökt sig andra ”restauranger” men Hacke vill ha talgbollar! Köpt och satt ut nu och hoppas herrn blir nöjd
Du menar att det blir varmt om man bara inbillar sig tillräckligt mycket? . Nej, det är som synes en äkta SJ-termometer (oklart om den är stulen eller ärligt förvärvad) så jag förväntar mig att den är provad och kalibrerad enligt gällande regelverk som sig bör.F fribygg skrev:
Hursomhelst så fick jag utrymma då jag svettades som en gris.
Några fönster öppnas inte för att värma fåglar! Det räcker att de ständigt knycker fettfatet under grillen och svinar ner altanen så fort man är lite ouppmärksam. Otack är världens lön och därmed basta.
”Otack är världens lön…” och därmed bastu?mexitegel skrev:Du menar att det blir varmt om man bara inbillar sig tillräckligt mycket? . Nej, det är som synes en äkta SJ-termometer (oklart om den är stulen eller ärligt förvärvad) så jag förväntar mig att den är provad och kalibrerad enligt gällande regelverk som sig bör.
Hursomhelst så fick jag utrymma då jag svettades som en gris.
Några fönster öppnas inte för att värma fåglar! Det räcker att de ständigt knycker fettfatet under grillen och svinar ner altanen så fort man är lite ouppmärksam. Otack är världens lön och därmed basta.
Husägare
· Österslöv
· 348 inlägg
Hobbysnickare
· Sverige
· 105 inlägg