4 367 774 läst · 32 113 svar
4368k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Idag var det teamwork. Efter att jag finlirat mattan på plats och tejpat den sågade gubben lister och jag spikade. Gick som smort! Nu ser man slutet!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Husägare
· Trelleborg
· 630 inlägg
Snyggt
Jag röstar för en svindyr marmorskiva som du får en fläck på innan du ens hunnit ta den sista efter-bilden. Och fläcken går givetvis inte att få bort. Kör på det, det verkar poppis.A Anderscurl skrev:
Haha fläckar lär det bli med tanke på att det är i garaget. Den bänken lär få stå ut med det mesta.MariaiÖstergötland skrev:
Då killen som ska hjälpa mig gräva från bergvärmehålet och in inte dök upp i helgen blev det lite pyssel med kulverten till garaget.
Förberdde lite i ena änden.
Sen började jag gräva vid garaget där grävmaskinen ändå hade haft svårt att komma åt.
Förberdde lite i ena änden.
Logga in
Skapa konto
Sen började jag gräva vid garaget där grävmaskinen ändå hade haft svårt att komma åt.
Logga in
Skapa konto
Börjat passa in gavelpannorna. Blir lite att mäta för att få till allt. Men bara man får till början, slutet och uppe och nere så är det enkelt
Snörasskyddet skall sitta en rad längre ner men var enklare att kapa till pannorna där
Snörasskyddet skall sitta en rad längre ner men var enklare att kapa till pannorna där
Gjöt en liten platta till en ny llvp som införskaffas till nästa vår/sommar. (Ville vara redo om nuvarande skulle haverera innan dess)
För egen del är jag ändå rätt nöjd med det jag kan se av resultaten just nu, formen är ju inte bortplockad än.
Lite grov yta i något hörn, men var första gången jag gjöt, så kan inte vara allt för petig.
För egen del är jag ändå rätt nöjd med det jag kan se av resultaten just nu, formen är ju inte bortplockad än.
Lite grov yta i något hörn, men var första gången jag gjöt, så kan inte vara allt för petig.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Ursäkta korkad, men vad ska plattan användas till?C Cerb skrev:Gjöt en liten platta till en ny llvp som införskaffas till nästa vår/sommar. (Ville vara redo om nuvarande skulle haverera innan dess)
[bild]
[bild]
[bild]
[bild]