4 367 688 läst · 32 112 svar
4368k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Har gjort en liten "nödrenovering" av farstun, när resten av huset blev nymålat och fick nytt tak så kunde det ju inte se ut som det gjorde. Vi har haft tankar på att riva den annars, men nu blev det en budgetrenovering istället. Efter bilden togs har jag fått upp takavvattning på ena sidan också
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
När jag åkte till jobbet på förmiddagen såg det ut så här i trädgården.
När jag kom hem på eftermiddagen var det bara detta kvar...
Logga in
Skapa konto
När jag kom hem på eftermiddagen var det bara detta kvar...
Logga in
Skapa konto
Tetris etapp II
Bilade själv bort klinkers, Kurt spacklade och la golvet, och sen la jag på två lager färg på väggarna. I morgon räknar jag med att få upp lister och foder. Ska bli skönt att få tillbaka matplatsen.
Bilade själv bort klinkers, Kurt spacklade och la golvet, och sen la jag på två lager färg på väggarna. I morgon räknar jag med att få upp lister och foder. Ska bli skönt att få tillbaka matplatsen.
Har inget där än heller.. funderade både på ett par kakelrader,, och en glasskiva - men som sagt 1 år senare nu typ och inga fläckar på väggen.. (heller inget ”stänkskydd”)Lill72 skrev:Jag har bara slipat och lagt hårdvaxolja på bänkskivan medan mannen och rörmokaren sågat till den och monterat diskhon och blandaren.
Vet inte om vi ska sätta kakel som stänkskydd utan tänker att vi testar så här. Kommer mest att tömma ut vatten från tumlaren så det borde inte skvätta så mycket.
[bild]
I värsta fall går de ju att sätta ny tapet där och då kan man ju lika gärna sätta ny tapet överalltSnigla skrev:
Och nya tapeter är ju alltid kul
Husägare
· Trelleborg
· 630 inlägg