4 367 580 läst · 32 112 svar
4368k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Så blev etapp 3 också färdig.Det blev lite modifiering här av porten , nu är all panel i linje vilket är mycket snyggare.
Logga in
Skapa konto
Före och efter, en viss skillnad.
Logga in
Skapa konto
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 101 inlägg
Drar 1*32 och 2*20 slang från elcentral till garaget.
Som av en händelse kommer en elektriker om 2 veckor och ska koppla in min laddbox.....
Som av en händelse kommer en elektriker om 2 veckor och ska koppla in min laddbox.....
Jobbat ett par helger med att vinterbona dörren till frugans keramikverkstad.
Har riktat upp och tjockat på dörren samt satt nya anslag på insidan så nu är den förhoppningsvis lite tätare och mer isolerad.
Ska klura ut hur jag ska göra med låset, blir nog till att försöka förlänga stången till handtaget på insidan.
Har riktat upp och tjockat på dörren samt satt nya anslag på insidan så nu är den förhoppningsvis lite tätare och mer isolerad.
Ska klura ut hur jag ska göra med låset, blir nog till att försöka förlänga stången till handtaget på insidan.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Det blåser inte rätt igenom dörren i alla fall så det är ett plus. Med tanke på englasfönster och ett golv som knappt är isolerat så tror jag inte att dörren har så mycket betydelse. Just nu handlar det mest om att få bort så mycket drag som möjligt.Jonatan79 skrev:
Förankrat två sladdar vid taklisten och sedan bättrat på där fästena till det gamla vattenröret satt. Sakta men säkert framåt. Jem o Fix hade tokslut på allt vad listverk heter så det får tyvärr vänta ett tag till. Om en vecka kommer elektriker och drar in lite fler uttag så maken kan brassa på med allt han vill brassa på med.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
tommib
Bergsfogde
· Stockholm
· 17 289 inlägg
tommib
Bergsfogde
- Stockholm
- 17 289 inlägg
Snyggt blir det!MariaiÖstergötland skrev:Förankrat två sladdar vid taklisten och sedan bättrat på där fästena till det gamla vattenröret satt. Sakta men säkert framåt. Jem o Fix hade tokslut på allt vad listverk heter så det får tyvärr vänta ett tag till. Om en vecka kommer elektriker och drar in lite fler uttag så maken kan brassa på med allt han vill brassa på med. [bild] [bild] [bild] [bild]
Jag gissar att röret går till en vattenutkastare. Om det är ett kallvattenrör kan det vara värt att ägna ev kondens en tanke. Risken är att röret blir så kallt när man spolar en längre stund i trädgården att det kondenserar vatten där.