4 401 817 läst · 32 207 svar
4402k läst
32,2k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Har under de senaste dagarna freestylat ihop en lite barnsäkrare altantrapp.
Och satt igång projekt lekstuga
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Och satt igång projekt lekstuga
Logga in
Skapa konto
Förbereder för morgondagen, nivåmarkörer utspridda. Kan även meddela att en klippt markör känns ungefär som en legobit under foten.
Hinkar, visp, nivårakor, piggskor - check.
Kalibrerade mäthinken till 4,3 liter, går snabbt att fylla från slang men går inte att få i för mycket så länge den står plant.
Sen kom leveransen för nästa steg redan idag, var planerad till nästa vecka men nu behöver jag inte oroa mig för det.
Logga in
Skapa konto
Hinkar, visp, nivårakor, piggskor - check.
Kalibrerade mäthinken till 4,3 liter, går snabbt att fylla från slang men går inte att få i för mycket så länge den står plant.
Logga in
Skapa konto
Sen kom leveransen för nästa steg redan idag, var planerad till nästa vecka men nu behöver jag inte oroa mig för det.
Logga in
Skapa konto
Bygga takkupa i 28-30 grader C....Plockat pannor, druckit vatten, rivit läkt, druckit vatten, sågat och rivit masonite, druckit vatten, cyklat mtb i skogen, druckit vatten, käkat mkt god torsk, druckit vin, tittat på fotboll, firat semester och druckit vin. Ny dag imorgon, sov gott!
Förnöjsamhet är en dygd. Att vara nöjd med lite - som dagens inköp av två reglar och två trallbrädor. Reglarna klövs och kapades till rätt mått för insidan på balkongen (och lades åt sidan). Trallen klövs och blev the final touch på sol(o)däcket.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Lite reglar har kommit på plats. Går smärtsamt långsamt. Gör dock inte så mycket, panelen jag vill ha (22x170 dubbelfas) verkar omöjlig att få tag i... Hade helst valt bredare panel, men det var så förbannat dyrt att jag fick tänka om.