Räddat kulturvärden från en ombyggd stuga vi ritat på.
Tror de passar bra som dörr till nya snickeriet, dörrhålet bakom. Har en till som är likadan men med bubbligt glas.
Gammal sliten träddörr med flagnande grön färg, halvt glasat övre fönster och "Välkommen"-skylt på en röd stugvägg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Nu ska jag bara lära mig tillverka en karm.

• Gilla
a.o.f och 6 till
  • Laddar…
Ramnemark Ramnemark skrev:
Börjat riva lite panel efter jobbet. Svårt att få något gjort när man har ”hjälp” av 3-åringen
Det är ju sånt som kallas ”stjälp”, eftersom man inte kommer speciellt långt med det som man tänkt sig.....

R roli skrev:
Det är ju sånt som kallas ”stjälp”, eftersom man inte kommer speciellt långt med det som man tänkt sig.....
¨
Japp. Och samtidigt är mina simrar som Stjälp till morfar några av mina absolut bästa barndomsminnen.

Så det värmer så mycket när man ser byggahusare fixa på med sina stjälpar i släpatåg :love:
Oftast räcker det ju om man får stjälpa en timme så tröttnar man och hittar nått annat att undersöka :rofl:

• Gilla
JanneJanne123 och 4 till
  • Laddar…
Appendix Appendix skrev:
¨
Japp. Och samtidigt är mina simrar som Stjälp till morfar några av mina absolut bästa barndomsminnen.

Så det värmer så mycket när man ser byggahusare fixa på med sina stjälpar i släpatåg :love:
Oftast räcker det ju om man får stjälpa en timme så tröttnar man och hittar nått annat att undersöka :rofl:
Kanske när man är lite äldre. Vår 3-åring behöver sällskap när denne hittar något annat att göra. :crysmile:

• Haha
MariaiÖstergötland
  • Laddar…
Ramnemark Ramnemark skrev:
Kanske när man är lite äldre. Vår 3-åring behöver sällskap när denne hittar något annat att göra. :crysmile:
Har jag svårt att tro :crysmile::crysmile::crysmile:
(Nu fick jag lite kaotiska bilder framför mig)

Klamrade kabeln under altanen.. Inte något min gamla ellärare varit stolt över men.. :rolleyes:

• Elkabel klamrad längs träreglar under en altan, med synlig strömbrytare och täckduk på marken.
    Skapa konto
  • Gilla
Totem och 1 till
  • Laddar…
En klamrad kabel är en klamrad kabel och elektronernas rörelse störs inte ...

• Gilla
  • Älska
Totem och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Klamrade kabeln under altanen.. Inte något min gamla ellärare varit stolt över men.. :rolleyes:
Nej, lite närmre mellan klammrarna (heter det så i plural?) samt vända på rätt håll, så hade det sett bättre ut :p

• Gilla
  • Haha
Immobil och 1 till
  • Laddar…
H Husägaren87 skrev:
Nej, lite närmre mellan klammrarna (heter det så i plural?) samt vända på rätt håll, så hade det sett bättre ut :p
Rätt dimension på klamrarna dessutom hade varit den bästa förutsättningen för ett mer noggrant genomfört uppdrag ;)

• Gilla
Totem
  • Laddar…
Hängt upp en Amazonas Globo! Har en swirvel på jobbet från ett skrotat massaok, den kommer nog passa perfekt här!

• Amazonas Globo hängstol monterad under tak på trädäck med gröna dynor och kedja för upphängning.
    Skapa konto
  • Gilla
Huzzbutt och 5 till
  • Laddar…
Igår fogades springan mot plattan så inte flytspacklet smiter och sorkhålet göts igen.

Golvspringa vid vägg fogad och utgrävning för att åtgärda sorkhål fyllt med jord.
Skapa konto

Gul kanttejp längs en betonggolvs springa som är fogad, och ett igenfyllt hål i golvet.
Skapa konto

idag primade jag golvet.

Bild på ett obehandlat golv med tejp längs väggarna i ett tomt rum, förberett för flytspackling.
Skapa konto

• Gilla
Nötegårdsgubben och 6 till
  • Laddar…
F Fluxor skrev:
Hängt upp en Amazonas Globo! Har en swirvel på jobbet från ett skrotat massaok, den kommer nog passa perfekt här!
Massaok. Jobbar du inom pappersindustrin?

Sitter ute på uteplatsen i sommarvärmen o h lyssnar på fågellivet som vaknar till liv kl 0215. :love::love::love:

• Gilla
p.lundgren och 1 till
  • Laddar…
Totem Totem skrev:
Massaok. Jobbar du inom pappersindustrin?
I nära anslutning.

• Gilla
Totem
  • Laddar…
A
F Fluxor skrev:
I nära anslutning.
VVSbranschen då alltså? :thinking:;)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.