4 407 421 läst · 32 231 svar
4407k läst
32,2k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Gjorde ett par fönsterbrädor igår kväll.
Före och efter-bilder:
Ett par MDF-skivor sågades till och fodren anpassades. Hade jag haft en annan såg hade jag kunnat kapat fodren på plats men varför göra det enkelt för sig?
Det duger gott åt oss och jag är nöjd med jobbet. Idag ska fodren, som hade lite gamla skador och även fick några nya, spacklas och målas.
Före och efter-bilder:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Ett par MDF-skivor sågades till och fodren anpassades. Hade jag haft en annan såg hade jag kunnat kapat fodren på plats men varför göra det enkelt för sig?
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Det duger gott åt oss och jag är nöjd med jobbet. Idag ska fodren, som hade lite gamla skador och även fick några nya, spacklas och målas.
Redigerat:
Börjat planera för att göra om tvättstugan nere i källaren. Och när jag tittade lite närmare på ytterväggen så märkte jag lite putssläpp i en linje typ 10 cm under marknivå resten av väggen är bra och alla andra ytterväggar är bra och jag anser själv att huset inte behöver dräneras nu på engång. Men jag kanske har fel, eller finns de någon bra förklaring på varför de blivit så?
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Hur ser det ut på utsidan?Lundborg91 skrev:Börjat planera för att göra om tvättstugan nere i källaren. Och när jag tittade lite närmare på ytterväggen så märkte jag lite putssläpp i en linje typ 10 cm under marknivå resten av väggen är bra och alla andra ytterväggar är bra och jag anser själv att huset inte behöver dräneras nu på engång. Men jag kanske har fel, eller finns de någon bra förklaring på varför de blivit så?
[bild] [bild]
Det är alltid bra skapa en egen liten tråd för rena frågor