4 407 760 läst · 32 231 svar
4408k läst
32,2k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Riktigt drygt ”jobb” och de där minitavlorna rymmer ju ingenting. Har tre verktygslådor och en verktygsväska med grejer kvar men de får jag ta fram vid behov. Har 6 garderober med grejer bakom ryggen. Kaffe och ett ryck till, ska vara tomt på bänken när jag är klar!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Allvetare
· Västra Götaland
· 10 935 inlägg
Du behöver nog lite större tavlor
Damen hemma har börjat prata om stort hus på landet och jag är inte helt ovillig. Vore en dröm med lada eller gigantiskt garage att hålla till i. Sista bastionen föll nyss då jag insåg att jag aldrig nånsin kommer att få in bilen i garaget.
tommib
Bergsfogde
· Stockholm
· 17 329 inlägg
tommib
Bergsfogde
- Stockholm
- 17 329 inlägg
Rivit gjutform
Fiberreparatören kommer imorgon 0730. Förhoppningsvis blir det en uppdatering i projekttråden sen, orkar inte göra det från telefonen.
Han var kul när han ringde och skulle boka tiden med mig. Frågade när det passade... Jag sa vänligt att det här ärendet för mig hade prioritet "jag kliver upp mitt i natten om det är då du vill komma". Då föreslog han 0730 och skrattade.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Fiberreparatören kommer imorgon 0730. Förhoppningsvis blir det en uppdatering i projekttråden sen, orkar inte göra det från telefonen.
Han var kul när han ringde och skulle boka tiden med mig. Frågade när det passade... Jag sa vänligt att det här ärendet för mig hade prioritet "jag kliver upp mitt i natten om det är då du vill komma". Då föreslog han 0730 och skrattade.