4 406 976 läst · 32 227 svar
4407k läst
32,2k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Flexat källarväggar idag.
Gjorde det i förrgår oxå. Då gick det inte så bra. Då täckte jag inte dörrhålet och hade ingen luftrenare, det slutade med att Securitas ringde och kollade om det brann och övervåningen fick vädras från damm....
Gjorde det i förrgår oxå. Då gick det inte så bra. Då täckte jag inte dörrhålet och hade ingen luftrenare, det slutade med att Securitas ringde och kollade om det brann och övervåningen fick vädras från damm....
Överskåpen i tvättstugan behövde handtag. Hittade inga som matchade de breda mattborstade som sitter på ett städskåp i samma utrymme. Fyndade ett par hyfsat lika på Erikshjälpen för 19 kr. De har fler om jag vill byta de vi redan har - och jag fick förtroendet att bestämma. Hurgör jag
Fyndade en saxdomkraft för 54 kr till framtida fräsbord
Fyndade en saxdomkraft för 54 kr till framtida fräsbord
Flyttade fönsterna 8 cm utåt i fasaden. Sitter original så att karmen stack in 7 mm i rummet och kändes påträngande.
Fein med Starlock Max blad nådde hela vägen för att kapa spikarna och skummet som höll fast fönstren. På med karmhylsor, drev, bottningslist och mjukfog så kan jag fortsätta med väggarna och smygarna imorgon när fogen stelnat ngt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Fein med Starlock Max blad nådde hela vägen för att kapa spikarna och skummet som höll fast fönstren. På med karmhylsor, drev, bottningslist och mjukfog så kan jag fortsätta med väggarna och smygarna imorgon när fogen stelnat ngt.
Allvetare
· Västra Götaland
· 10 931 inlägg
Till vissa av mina bilder använder jag mig av en prisbelönad, världskänd fotograf. Denna, på taket som precis blivit klart, är fotad av just honom.
Kvar i rummet är lite tapeter, ytterligare spackling och slipning samt slutligen målning av skorstensmuren, inkoppling av värmesystemet samt lite synlig rördragning, lite golvspån samt golvläggning. Lister räknas inte Hoppas på att bli klar i januari så att barnen kan delas upp lite (tre sover i samma rum för tillfället).
Kvar i rummet är lite tapeter, ytterligare spackling och slipning samt slutligen målning av skorstensmuren, inkoppling av värmesystemet samt lite synlig rördragning, lite golvspån samt golvläggning. Lister räknas inte Hoppas på att bli klar i januari så att barnen kan delas upp lite (tre sover i samma rum för tillfället).
Jag älskar dessa larmcentraler "jooo.... vi skulle ringa och kolla om det brinner hos er. kan ni kolla... ".jockeping skrev:
Eller "det är kanske inbrott hos er...."
I lägen med brand handlar det ju om minuter för att minska en brandskada.
Och inbrott verkar de ju överhuvudtaget inte intresserade att åka på
För hur många tusenlappar per år. För att göra ingt....