4 396 224 läst · 32 192 svar
4396k läst
32,2k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Lövblås?ricebridge skrev:
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 24 619 inlägg
Ånej så illa tycker jag inte det är. Du får byta umgänge och bättra på karisman om du har så dåliga erfarenheter
Get a house they said...
It'll be fun they said...
Dom där tusenlapparna takrasskydd kostat hade nog varit välinvesterade slantar i vinter..
Drygt 30min senare efter bra teamwork med sambon.. Längesen en kall var så efterlängtad och god
It'll be fun they said...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Dom där tusenlapparna takrasskydd kostat hade nog varit välinvesterade slantar i vinter..
Logga in
Skapa konto
Drygt 30min senare efter bra teamwork med sambon.. Längesen en kall var så efterlängtad och god
Redigerat:
Medlem
· Västra Götaland
· 2 317 inlägg
Hallen fogad så pysslet med tröskel, fönsterbräda och smygar påbörjades.
Edit, grundfärg och hårdvaxolja, första strykningen.
Logga in
Skapa konto
Edit, grundfärg och hårdvaxolja, första strykningen.
Logga in
Skapa konto
Redigerat:
Köpte min på Bauhaus men ja det är samma. Den är helt OK för det priset. Smidig att fälla upp och ihop och stabilare än vad jag trodde att den skulle vara. Vill minnas att den diskuterades i ngn annan tråd, prova att söka på keter eller liknanade.simpa81 skrev:
Edit, Hittade kommentaren, https://www.byggahus.se/forum/threa...-diskussionstrad.186564/page-318#post-2866362
Redigerat:
Logga in
Skapa konto
Ensam hemma och kan inte flytta bordet själv - då är det praktiskt att man kan köra byggställningen över hela bordet istället. Samma taktik fungerar för övrigt vid trappan till källaren, där ställningen får plats över trappräcket.