1 004 429 läst · 8 067 svar
1004k läst
8,1k svar
Vad har ni gjort med er trädgård idag?
Nu har vi haft leverans från BM.. och virket kom (nej, så mycket köpte vi inte.. men tillräckligt att börja med! Vann inte på Eurojackpot denna vecka heller..)
Någon odlingskrage till blir det.. och vi kan fortsätta trallgolvet mellan nästa krage och växthuset också Plus en ny liten uteplats vid lilla växthuset kanske..
Sedan kunde jag ju inte låta bli och lägga dit lite kul saker för framtida klätterstöd i trädgården.. när nu nån ändå körde hem det Lite läkt och vad heter de andra.. trekantsläkt? trekantsregel? nån trekantig sak iaf.. som jag haft mina ögon på ett bra tag!
Någon odlingskrage till blir det.. och vi kan fortsätta trallgolvet mellan nästa krage och växthuset också Plus en ny liten uteplats vid lilla växthuset kanske..
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Sedan kunde jag ju inte låta bli och lägga dit lite kul saker för framtida klätterstöd i trädgården.. när nu nån ändå körde hem det Lite läkt och vad heter de andra.. trekantsläkt? trekantsregel? nån trekantig sak iaf.. som jag haft mina ögon på ett bra tag!
Fortsatt med kantsten inför robotgräsklipparen. Även tittat lite på ett extra projekt innan sommarens projekt
Får se om grabben gillar den
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Får se om grabben gillar den
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Jag minns inte vad den heter som vi hyrde på Bauhaus förra året, men den tuggade glatt i sig allt vi inte gjorde ved av.Snigla skrev:Vill ha en rejäl .. men då får man hosta upp en rejäl slant också! Men jag skulle helt klart ha nytta av den här på gården.. vi har många smågrenar som årligen blåser ner från våra större träd... plus lite annat tjafs
(behöver inte vara nått lyxmärke, men stabil som tar lite rejälare diameter på grenarna)
Är inte en del av poängen med att bo på en gård att man helt sonika bara tar traktorn och kör iväg grenarna till "rishögen" och sen framåt valborg eller när det passar fjuttar eld på alltihop. Sen står man där och skrockar och tänker på alla de tråkiga vändor man gjorde med släp till tippen när man bodde i villa.Snigla skrev:Vill ha en rejäl .. men då får man hosta upp en rejäl slant också! Men jag skulle helt klart ha nytta av den här på gården.. vi har många smågrenar som årligen blåser ner från våra större träd... plus lite annat tjafs
(behöver inte vara nått lyxmärke, men stabil som tar lite rejälare diameter på grenarna)
Visserligen får man ingen egen flis då, men men..
Hade vi haft lite mark till gården här, hade det varit melodin för oss.. nu blir det inga brasor av större strlk (allt plättar är för nära nått.. hus/uteplatser/odlingar).tensiden skrev:Är inte en del av poängen med att bo på en gård att man helt sonika bara tar traktorn och kör iväg grenarna till "rishögen" och sen framåt valborg eller när det passar fjuttar eld på alltihop. Sen står man där och skrockar och tänker på alla de tråkiga vändor man gjorde med släp till tippen när man bodde i villa.
Visserligen får man ingen egen flis då, men men..
Här kör vi iväg allt, ja utom löv typ, till tippen...
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 720 inlägg