218 249 läst · 747 svar
218k läst
747 svar
Vad har Ni för traktorer ?
Ja fan vilket hjärnsläpp , vet inte vad man ska ursäkta sej med Får rätta till detta snarast , tack för du har koll brukar hänga kroken så medan jag spänner mitt kedjorna och ta krokarna sen , men inte denna gången .M -MH- skrev:
Jag har ett välbyggt flak av det där slaget med järnskodda kanter och löstagbara sidbräder.
Utan hydraulkran blev det för tungt att lyfta på och av så i går satsade vi och köpte en 7 tons Tuhti kippkärra.
Om någon vill ha lösflaket är det bara att hämta för något symboliskt pris. Det passar på en 5 tons Gisebo skogskärra.
Utan hydraulkran blev det för tungt att lyfta på och av så i går satsade vi och köpte en 7 tons Tuhti kippkärra.
Om någon vill ha lösflaket är det bara att hämta för något symboliskt pris. Det passar på en 5 tons Gisebo skogskärra.
Har en budget variant på flakbotten 😄 men det håller för lite kvistar och grenar.
Har andra flak / tippkärror men de är fyllda med ved och virke för tillfället men en flakbotten till denna kärran får det nog bli framöver.
Har andra flak / tippkärror men de är fyllda med ved och virke för tillfället men en flakbotten till denna kärran får det nog bli framöver.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Lägger man telestolp på skogskärran istället håller det rätt bra för stubbar och sten också.galento skrev: