177 466 läst · 961 svar
177k läst
961 svar
Vad har ni för bilar?
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 279 inlägg
SAAB 9-3 SS 2.0t 2003a.
Ganska trevlig bil, och betydligt skönare att köra än Peugeoten från tidigt 80-tal jag lånade innan, länge leve styrservo och AC =)
Ganska trevlig bil, och betydligt skönare att köra än Peugeoten från tidigt 80-tal jag lånade innan, länge leve styrservo och AC =)
Ja, det märks att det är en modern bil iaf.skalman1 skrev:
Tredje dagen på rad som en glödlampa går sönder och den piper och varnar för tom spolarvätskebehållare fast det är fullt.
Dessutom har framvagnen börjat slamra så delar är beställda.
Blää, jag vill ha ihop chevan snart.
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 896 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 896 inlägg
Är det inte så att just bensin V8: orna på P38 som är kända för att de är upphovsmän till ett helt nytt motorfel, att cylinderfodren släpper från blocket, och ramlar ner i motorn (med allt annat än trevliga följder), bara RangeRover som fixar en så sak...mycke_nu skrev:
Som jag hört det beror detta på att det var samma maskiner som tillverkade dessa motorer och de på 60-talet, lite sämre toleranser sådär 30-40 år senare, vissa stämmer måtten på och då är det inga problem. Vissa har aningens för små foder och lite stort lopp i blocket, då kan det gå sämre. Lite roulettkänsla med andra ord, men så ska det väl vara med engelska bilar...
/U
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Min bil: 99as Chevrolet Tahoe LT med Vortec 350, diffad bakaxel, triplexdrag, 2-/4-hjulsdrift och 4-stegs automat med elektriskt styrt hög/låg register
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
En del av sambons bil Det är en 89:as Ford F-150 XLT Lariat, 351W och C6-låda, 2-/4-hjulsdrift, hög/låg register, 33-tums däck
Sen har vi några fler också...
Tack!Jan-Å skrev:
Det känns mycket bra.
Får bli ännu ett stort lass med delar till min suburban för dom pengarna.
Skönt för dig att ha en BMW mindre i din närhet!
Skickat från en Trocadero
Redigerat: