178 325 läst · 961 svar
178k läst
961 svar
Vad har ni för bilar?
Det är för att den ska tilltala även oldtimers som gillar gamla bilar....?
En rubicon köper man för drivlinan. Och för att det är en Jeep. En Jeep Jeep. Och för att den där modellen blir yberfet med 35" hjul.
En rubicon köper man för drivlinan. Och för att det är en Jeep. En Jeep Jeep. Och för att den där modellen blir yberfet med 35" hjul.
En Merca ML320 som bruksvagn, sen en Jaguar XJ12, en DKW samt är fodervärd åt en Amazon.
Ja, det är väl de flesta när det gäller Range Rover.. :| Får väl säga att jag inte har några större illusioner om kvalitén, men framkomligheten väger tungt för mej.Fotografen skrev:
Funderar på P38 HSE med stora V8an just nu. Årsmodell ca 2001, sedan blir dom lite dyra att ha som gårds-/byggbil.
v70 2,5t, köpte den höstas när vi fick veta att vi väntade nr 3 och vår megane kändes trång, var egentligen inte ute efter riktigt så många hästkrafter (tror det är 210) men nu när jag har dom klagar jag inte =)
edit: årsmodell:2006 färg: svart
edit: årsmodell:2006 färg: svart
Redigerat:
Jeepen är framkomligare av vad jag sett i skogen och även om Jeep inte är nåt under av hög kvalitet så är Range Rover sämre tror jag fast jag är ju part i målet när det gäller just detta
Men prova en Grand Cherokee skulle jag råda innan du köper nåt engelskt.
Men prova en Grand Cherokee skulle jag råda innan du köper nåt engelskt.