177 489 läst · 961 svar
177k läst
961 svar
Vad har ni för bilar?
Njae, inte direkt.Jan-Å skrev:
Har köpt tillbaka en traktor och köpt en minigrävare så mer plats vet jag inte.
Hellre bilar och maskiner än brudar.
Ah, just det.
Jag har ju ett par halvskrotiga bilar kvar hos mina föräldrar också, och en gokart, och en cheva nova motor, en saab v4 motor, en cheva monza motor med TH180 + en massa småprylar.
Nä, här kommer det inte att få plats någon brud. HA!
Redigerat:
Medlem
· Västra Götaland
· 344 inlägg
Subaru Legacy 2.0D -12
Kommer alltid äga minst en Subba!
Golf GTI Turbo -00
Pendlarbil till jobbet
Peugeot Expert HDI -99
Grymt bra servicebil för elektrikern.
Inte för stort skåp att samla skräp i ;-)
=====================
Med mobil via byggahus-appen
Kommer alltid äga minst en Subba!
Golf GTI Turbo -00
Pendlarbil till jobbet
Peugeot Expert HDI -99
Grymt bra servicebil för elektrikern.
Inte för stort skåp att samla skräp i ;-)
=====================
Med mobil via byggahus-appen
Det är sannerligen en fin rackare, men var monterar man dragkroken? Här finns lite bra tillbehör till WK'n:
http://www.rockkrawler.com/pages/catalog/index.php?r_cat=100
http://www.rockkrawler.com/pages/catalog/index.php?r_cat=100
Jeep utan lågväxel :eek: en sån ska jag aldrig ha jag skulle inte räkna den som en jeep ens, kan ju lika gärna ha vilken jänkebil som helst i så fallstilofunk skrev:
Jag drar upp er båda om det behövs
Du missförstod nog mitt inlägg. Min 5,7L Hemi har självklart lågväxel, annars skulle jag inte köpt den! Det enda den saknar är de amerikanska herrklubbsfåtöljerna som man sjunker ned i. Jeep har gått över till Tyska fasta säten för att bli mer lika sina premiumkonkurrenter.Jan-Å skrev:
Njaee, inte riktigt så, jag kommenterade 6,1:an, förstog att Du hade en riktig Jeep Håller helt med om fåtöljerna, förstår inte hur man tänker? vill jag ha en Audi så köper jag ju en Audi Jeep ska vara en jänkebil tycker jagstilofunk skrev:
Sådär, nu börjar det arta sig i min lilla Peugeot Bipper, vårt verksamhetsområde är brett, exempelvis ska vi klara mindre byggarbeten som golvläggning, kökinstallation, dörrar, sedan mindre elarbeten och sedan vvs-service. Kan tillägga att jag också då och då målar... Det blir med andra ord fullt i en liten bil!
Egentligen hade man velat ha en systemedström inredning som man sedan kan komplettera själv... Men de är ganska dyra...
Fråga mig inte hur jag fick till inredningen, byggde med det som fanns på firman, hade allt utanför bilen som skulle in där och byggde allt eftersom. Det ska in litet mera nödvändiga prylar.
Bilen känns väldigt liten, men den fungerar, dock får man flytta på en del grejer för att komma åt andra, tar endast 30 sek om man håller ordning...
Egentligen hade man velat ha en systemedström inredning som man sedan kan komplettera själv... Men de är ganska dyra...
Fråga mig inte hur jag fick till inredningen, byggde med det som fanns på firman, hade allt utanför bilen som skulle in där och byggde allt eftersom. Det ska in litet mera nödvändiga prylar.
Bilen känns väldigt liten, men den fungerar, dock får man flytta på en del grejer för att komma åt andra, tar endast 30 sek om man håller ordning...
Ford Mondeo -08 (kanonbra)
Tidigare:
Ford Mondeo -03 (kanonbra)
BMW 328 -96 (rekommenderas verkligen inte)
BMW 320 - 88 (hyfsad för att vara en BMW)
Tidigare:
Ford Mondeo -03 (kanonbra)
BMW 328 -96 (rekommenderas verkligen inte)
BMW 320 - 88 (hyfsad för att vara en BMW)