3 393 150 läst · 18 252 svar
3393k läst
18,3k svar
Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?
Husägare
· Österslöv
· 348 inlägg
Inte idag men under senaste helgen monterat klart köket i stugan samt de handtag som jag tillverkat av björk. (finns tidigare i tråden). Använda verktyg? Många!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Verktygstokig
· Halland
· 7 548 inlägg
Verktygstokig
· Halland
· 7 548 inlägg
Verktygstokig
· Halland
· 7 548 inlägg
Verktygstokig
· Halland
· 7 548 inlägg
Varde ljus!
6st LED armaturer inhandlades i helgen på ClasO då de körde en 15% på det mesta, online.
Dom tänder direkt, lyser bra, ångrar mig dock inte att jag valde 6st på dryga 28m2, bifogade plugg var ingen hit för enkelgips men en förpackning rödplugg räddade upp situationen.
Black Friday närmar sig runt hörnet, då ska 3 oljefyllda radiatorer inhandlas, kör med en 2kW byggfläkt från Jula än så länge vilket funkar bra i dessa temperaturer.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
6st LED armaturer inhandlades i helgen på ClasO då de körde en 15% på det mesta, online.
Logga in
Skapa konto
Dom tänder direkt, lyser bra, ångrar mig dock inte att jag valde 6st på dryga 28m2, bifogade plugg var ingen hit för enkelgips men en förpackning rödplugg räddade upp situationen.
Black Friday närmar sig runt hörnet, då ska 3 oljefyllda radiatorer inhandlas, kör med en 2kW byggfläkt från Jula än så länge vilket funkar bra i dessa temperaturer.
Redigerat:
Då tänker jag att ett verktyg är något man använder för att lösa ett problem eller en uppgift. Om det också kombineras med en smula humor kan man även skänka världen lite glädje och bjuda på ett skratt...F fribygg skrev:
//Ronnie
Tränat på fogar. Ska bli en liten hylla till badrummet, får se om den blir bra nog att sätta upp eller om det blir en hylla till garaget.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto