3 434 597 läst · 18 387 svar
3435k läst
18,4k svar
Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 935 inlägg
Ska du inte passa på att bygga lite större när du ändå är igång? 2 kvm är inte mycket...
Jag har redan ett litet sjul, ett garage och en kallvind. Tanken är att det ska vara utrymme för den där häcksaxen, spaden, grepen, krattan och potatisgrävet. Sen behöver jag nånstans där jag kan husera sonen när han blir för jobbig
Redigerat:
Kapitulation är nyckeln för att möjliggöra tillfrisknandet! besegrade blev vi villiga.H Huzzbutt skrev:Jag vaknade vid 12 och kände att det var dags att bryta cykeln, att ta sig ur missbruket och komma vidare i livet. De hyvelstål som ännu inte är slipade får förbli oslipade. Jag samlade ihop de hyvlar jag använder:
[bild]
no 6
no 5
no 4
no 3
no 1
[bild]
[bild]
[bild]
[bild]
[bild]
[bild]
[bild]
[bild]
[bild]
[bild]
[bild]
[bild]
[bild]
[bild]
Hej jag heter Huzzbutt och jag har varit nykter i nån timma.
Påbörjat ett växthus till mina föräldrar(eller mamma mer specifikt) men det är tungrott, pappa som kör grävaren vill inte lyssna på den yrkeskunniga sonen om hur man ska göra utan tycker att det räcker med att lägga lite stenmjöl på jorden när grässfären är borta.
Verktygstokig
· Halland
· 7 597 inlägg
Verktygstokig
· Halland
· 7 597 inlägg
Förresten, någon som har tips på hur man får bort all olja från metallen innan man målar? Funkar målartvätt?
Elektroniktokig
· 2 451 inlägg
Elektroniktokig
· 2 451 inlägg
Elektroniktokig
· 2 451 inlägg
Tiggat ett gäng svetsmuttrar idag. Maskindelen.se har svetsmutter för rätt pengar om ngn behöver.
Verktygstokig
· Halland
· 7 597 inlägg