3 404 028 läst · 18 293 svar
3404k läst
18,3k svar
Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?
Har dragit PEM-Slang från utkastaren i uterummet till två nya tappställen på utsidan av altanen, så man slipper dra slang över hela altanen när man ska vattna...
Det innebar tyvärr att var tvungen att både krypa under altanen där man knappt får plats, och riva upp ett antal fler brädor än jag hade hoppats på...
Den som gissar rätt på vad hålsleven användes till vinner ära och berömmelse 😉
/Jocce
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Det innebar tyvärr att var tvungen att både krypa under altanen där man knappt får plats, och riva upp ett antal fler brädor än jag hade hoppats på...
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
/Jocce
Vad har du för lösning på grenkopplingen på utkastaren?Jocce81 skrev:Har dragit PEM-Slang från utkastaren i uterummet till två nya tappställen på utsidan av altanen, så man slipper dra slang över hela altanen när man ska vattna...
[bild][bild]
[bild][bild][bild]
/Jocce
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 692 inlägg
Bara ett skal kvar av vår lilla veranda. Fullt sjå med att måla de nya fasadbrädorna. Var tidigare bara ett staket runtom men nu ska vi bygga in det. Utsidan i år och insidan tar vi nästa år i samband med byta av ytterdörren samt sidodörren.
Logga in
Skapa konto