1 140 433 lÀst · 14 717 svar
1140k lÀst
14,7k svar
Vad blir det för mat?

ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 935 inlÀgg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 935 inlÀgg
Pinsa har blivit lite av en Favorit hÀr hemma.ullberg skrev:
Sedan ânĂ„graâ veckor tillbaka sĂ„ har ju Polarbröd börjat med Norrlandslevejn⊠riktigt fin tycker jag, dĂ„ den kan anvĂ€ndas som pinsađđ
Woho.. inte ens den fasliga vinden kunde stoppa oss idag!
Det blev
P I Z Z A
...i pizzaugnen.. ute! đđ
Vi kom dock pĂ„ i sista sekunden att vi inte tittat pĂ„. eller gjort rent stenen sedan förra Ă„ret.. đł och host.. den kanske inte sĂ„g helt lysande ut om man sĂ€ger som sĂ„.. den var "bevĂ€xt".. men men.. bara till o göra rent.. skrapa lite.. och sen tĂ€nka pĂ„ att den ska ju bli 400 grader iaf.. sĂ„ allt kvarvarande dör..
Allt gick iaf toppenbra för en gÄngs skull.. vi fick bÄde pÄ och av pizzorna frÄn spadarna (vi har tvÄ) utan större krusiduller.. (inte ens nÄgra svordomar!) - och vi Àr vÀldigt nöjda med storleken denna gÄng .. bÄde "matmÀssigt" och hanteringsmÀssigt.. (ca 175 gram per degboll)
Jag hade coleslaw till min.. och babe gjorde vanlig pizzasallad till sin.
Det blev
P I Z Z A
...i pizzaugnen.. ute! đđ
Vi kom dock pĂ„ i sista sekunden att vi inte tittat pĂ„. eller gjort rent stenen sedan förra Ă„ret.. đł och host.. den kanske inte sĂ„g helt lysande ut om man sĂ€ger som sĂ„.. den var "bevĂ€xt".. men men.. bara till o göra rent.. skrapa lite.. och sen tĂ€nka pĂ„ att den ska ju bli 400 grader iaf.. sĂ„ allt kvarvarande dör..
Allt gick iaf toppenbra för en gÄngs skull.. vi fick bÄde pÄ och av pizzorna frÄn spadarna (vi har tvÄ) utan större krusiduller.. (inte ens nÄgra svordomar!) - och vi Àr vÀldigt nöjda med storleken denna gÄng .. bÄde "matmÀssigt" och hanteringsmÀssigt.. (ca 175 gram per degboll)
Jag hade coleslaw till min.. och babe gjorde vanlig pizzasallad till sin.

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Logga in
Skapa konto

Logga in
Skapa konto

Logga in
Skapa konto

Logga in
Skapa konto

Logga in
Skapa konto
- TomatsÄs, ost, skinka, champinjoner, lök, svartpeppar och oregano (x2)
- TomatsÄs, ost, skinka, champinjoner, burrata, lök, tryffelsalami, svartpeppar, körsbÀrstomter och oregano (x2)
- TomatsÄs, ost, sardeller, kapris, oliver, burrata och oregano
- TomatsÄs, ost, burrata, skinka, champinjoner, mycket tryffelsalami, lök och oregano.
MisstĂ€nker att de flesta hĂ€r inne har nĂ„tt toppen pĂ„ vuxenpoĂ€ngskalan för lĂ€nge sen đ. Köpa hus Ă€r vĂ€l typ kronan pĂ„ verket, eller spiken i kistan beroende pĂ„ hur man ser det đ.FredrikR skrev:
SĂ„ Ă€r det nog, man fĂ„r göra nĂ„t lite ogenomtĂ€nkt emellanĂ„t för att balansera det hela. đmexitegel skrev:
HĂ€r ikvĂ€ll blev det potatis, panerad fisk och den kalla filsĂ„s som serverades till fisken i kommunens skolor för dryga 30-40 Ă„r sedan.. Och vips kĂ€nde jag mig gammal om Ă€n för en liten stund. đ

Logga in
Skapa konto