1 027 439 läst · 13 878 svar
1027k läst
13,9k svar
Vad blir det för mat?
Curry Masala med blomkål o morot. Dottern äter kyckling i lergryta och endast i lergryta 😁
Men den blir alltid god, grillkrydda o salt så den vill vi ha till curryn. Hittade ett bra recept på grytbas så nu kommer jag att göra några laddning till framtida behov.
Men den blir alltid god, grillkrydda o salt så den vill vi ha till curryn. Hittade ett bra recept på grytbas så nu kommer jag att göra några laddning till framtida behov.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Klarade mig från att byta tub mitt i grillningen, den sjunger på sista versen och väger nästan ingenting nu.
Biff och pommes.
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 448 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 448 inlägg
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 448 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 448 inlägg
Logga in
Skapa konto
Salsiccia från Taylors & Jones (för övrigt den butik, då på Hantverkargatan i Stockholm, som min mamma, inte engelskstalande, gick till för att köpa god korv. Gissar att killarna innanför disken var snygga och snälla!) samt Ravioli "cacio e pepe", lite broccoli och gröna blad.
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 176 inlägg
Logga in
Skapa konto
Jag hade bara påläggsskinka och tänkte inte på att den krymper...🤷♀️ men den smakade bra! 👌
förutom skinkan hade jag tomatsåsen, ost och lök (oreganon efter)
S
swirve
Elektroniktokig
· Östergötland
· 1 333 inlägg
swirve
Elektroniktokig
- Östergötland
- 1 333 inlägg
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 176 inlägg
Tur läkaren har koll på den delen 😊 var där på ”uppföljning” i tisdags och provtagningen (lämnade blod veckan innan) visade tydligen på strålande värden numer (blod, kolesterol i massa former, njurar osv) 👍 alltid nått o glädjas åt!Oskick skrev:
Dessvärre vill de checka skallen mer noga.. och då hamnar man väl i en madrasserad cell 😳 .. de riskerar ju att komma på att jag faktiskt är ”lite” knäpp
Varsågod till matinspiration.. 😊
Här har den faktiskt ”orsakat” viktnedgång!
Frysrensning är bra tydligen..
Logga in
Skapa konto
Bakade en sockerkaka med saffran och kokos i.. kl 7 imorse 😳😊 .. maken blev lite förvånad när han vaknade..