1 027 617 läst · 13 881 svar
1028k läst
13,9k svar
Vad blir det för mat?
Idag blev det till att smaka chilin jag gjorde häromdagen 😊🌶️ blev inte mindre het när den stått till sig några dagar..
Sallad, tortillas, gräddfil, picklad rödlök, ostsås (hade en slatt kvar sen igår) 👌
Resten av chilin åker nu in i frysen 🌶️ (även två port av pulled pork som var kvar, som kommer passa utmärkt till pulled pork burgare i vinter)
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Sallad, tortillas, gräddfil, picklad rödlök, ostsås (hade en slatt kvar sen igår) 👌
Resten av chilin åker nu in i frysen 🌶️ (även två port av pulled pork som var kvar, som kommer passa utmärkt till pulled pork burgare i vinter)
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 450 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 450 inlägg
Kul med alla tips och inspiration man får i denna tråd! Kesoröra har jag inte hört talas om förut, så det kommer jag att göra när keso har inhandlats.👍Snigla skrev:
Och ragger kommer det att bli idag! Det har inte blivit av sen jag skrev det 😉
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 450 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 450 inlägg
Logga in
Skapa konto
Min onda hand tillät inte att riva för hand, så matberedaren fick tjänstgöra och då blev det lite för väl finrivet med kroppkake-järnet. Men potatis, morot och salt blev "raggmunk", om man bortser från moroten...👌
Ser gott ut!😍K Kakelugnen566 skrev:[bild]Ja, det blev ragger igår! Fick för mig att vara lite nyttig så en morot fick hänga med..
Min onda hand tillät inte att riva för hand, så matberedaren fick tjänstgöra och då blev det lite för väl finrivet med kroppkake-järnet. Men potatis, morot och salt blev "raggmunk", om man bortser från moroten...👌