Panerad schnitzel med potatismos, serverad med lingonsylt, sallad och örtsmör på en tallrik.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Älska
fusion och 10 till
  • Laddar…
Alla har vi såna veckor ...
Pommes frites med ketchup på en tallrik, bredvid en topping troligen av senap, upplyst i blåaktigt ljus.
Skapa konto

• Gilla
fusion och 8 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Tryffelvecka på Mancini
Hoppas det smakar bättre än det ser ut. Antar i och för sig att allt annat är otänkbart...

Alfredo Alfredo skrev:
Hoppas det smakar bättre än det ser ut. Antar i och för sig att allt annat är otänkbart...
Det smakade ljuvligt, speciellt ihop med Barolon

Glas med rött vin bredvid en flaska Barolo årgång 2019, Giovanni Rosso.
Skapa konto

• Gilla
4774 och 2 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Det smakade ljuvligt, speciellt ihop med Barolon
Tvivlar inte! Men till och med du måste väl hålla med om att det inte såg jätteaptitligt ut. Fine, pastan var väl rätt normal men den gula sörjan såg direkt hemsk ut...

• Haha
Intet
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Tvivlar inte! Men till och med du måste väl hålla med om att det inte såg jätteaptitligt ut. Fine, pastan var väl rätt normal men den gula sörjan såg direkt hemsk ut...
Jag ser ju vad som finns i så jag tycker det ser och doftar ljuvligt

Thaibiffar i sås (red curry o kokosmjölk) med ris. Ser gott ut, smakar fabulöst och är som ljuv musik för plåntan 😉
Thaibiffar i röd currysås med kokosmjölk och ris på tallrik, sesamfrön och kryddor ovanpå, bredvid ett glas dryck på ett matbord.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
fusion och 8 till
  • Laddar…
Det här kulinariska anrättningen ser inte bara läcker ut😝. Den smakade läckert med. Dessutom blev jag mätt.
Ryggbiff stekt i smör, mycket smör, gårdagens pasta, mozzarella och tomater ala Kajsa Warg.

Naturligtvis serverad på skrivaren

Ryggbiff stekt i smör med pasta, mozzarella, tomater och lök serverad på en tallrik.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
fusion och 11 till
  • Laddar…
Regnbåge, pressad potatis och Sandefjordssås

Tallrik med lax, pressad potatis, Sandefjordssås och broccoli, bredvid ett glas vitt vin på ett dukat bord.
Skapa konto

Svårt att lägga upp fint 😄 men det var jävligt gott

Edit: har nog potatis stärkelse på linsen 😄

• Gilla
  • Älska
fusion och 9 till
  • Laddar…
K
W WFD skrev:
Alla har vi såna veckor ...
[bild]
Visst är det gott med pommes och korv, men för mkt ketchup för min smak..
Jag har också ätit snabbmat idag, hamburgare med dressing, sallad, ost och rostad lök, gott 👌 Tallrik med två hamburgare med sallad och dressing.
Skapa konto
Och fika på sjukhuset, det var också gott! Kaffe och bulle på vit tallrik, fralla i plastpåse med pumpafrön, servett och sked på röd bricka på ett bord.
Skapa konto

• Gilla
fusion och 8 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Tänkte skriva det samma, de första två såg mer ut som en uppkastning följt av en tallrik grå risgrynsgröt 😆
Men har för mig att jag sett exakt samma meny inmundigas förra året, eller kanske är samma bilder?

Redigerat:
  • Haha
Sthlm_
  • Laddar…
Intet Intet skrev:
Det här kulinariska anrättningen ser inte bara läcker ut😝. Den smakade läckert med. Dessutom blev jag mätt.
Ryggbiff stekt i smör, mycket smör, gårdagens pasta, mozzarella och tomater ala Kajsa Warg.

Naturligtvis serverad på skrivaren

[bild]
en sån med grönpepparsås är jag sugen på

• Gilla
  • Älska
Maria T och 1 till
  • Laddar…
Storsockret
Pizza-AW idag. Kan inte riktigt visa upp så mycket bilder, för det hann liksom inte ligga pizzor nog länge. 19 degar på 15 pers, allt slut på en grisblink som mamma skulle ha sagt. 🤷

Pizza toppad med räkor, rödlök och tomatsås på en träskiva, med en pizzaslicer och rucolablad i bakgrunden.
Skapa konto

Två serveringsbrädor med skivade pizzor, synliga ingredienser inkluderar ost och räkor. Bakgrund av träbord och ljus interiör.
Skapa konto

Känner nästan att jag besudlade ugnen med denna

Två odekorerade pizzor på ett träbord; en med bananer och ost, den andra med tomatsås, svamp och oliver. Skålar med pizzapålägg i bakgrunden.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
  • Wow
fusion och 10 till
  • Laddar…
Storsockret Storsockret skrev:
Inte bara ugnen. Du har skändat varenda italienare i tre generationer med bananpizza! Vad kommer härnäst. Ananas och jordnötter!

• Haha
  • Älska
Snigla och 3 till
  • Laddar…
Storsockret Storsockret skrev:
Äntligen har du gjort en riktigt god pizza! 🤩
#teamananas

• Gilla
  • Haha
Roga1337 och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.