1 028 266 läst · 13 886 svar
1028k läst
13,9k svar
Vad blir det för mat?
Renoverare
· Stockholm
· 18 412 inlägg
Ser gott ut, bättre än LaPerla eller va org. Ingrossos heter?AndersMalmgren skrev:
Mandel i tryffel pastan? Basta kör med det i sin, som jag minns som god även om jag kan varit lite överförfriskad då vi fortsatte upp på E-type efteråt förra hösten...🤷
Här såg jag en falukorv på bänken och hoppades på stuvade makaroner och korv men det slutade med Stroganoff vilket inte var dumt efter veckor med grillat mm. 🙂
Renoverare
· Stockholm
· 18 412 inlägg
Har inte varit på den. Brukar undvika kändisbrandade ställen men blev tipsad av en kille som jobbade för annan krog i närområdet. Den är inte dålig, men heller inte fantiskt.FredrikR skrev:Ser gott ut, bättre än LaPerla eller va org. Ingrossos heter?
Mandel i tryffel pastan? Basta kör med det i sin, som jag minns som god även om jag kan varit lite överförfriskad då vi fortsatte upp på E-type efteråt förra hösten...🤷
Här såg jag en falukorv på bänken och hoppades på stuvade makaroner och korv men det slutade med Stroganoff vilket inte var dumt efter veckor med grillat mm. 🙂
Såg att LaPerla ligger på Söder dessutom...? 😉AndersMalmgren skrev:
Eller läste jag fel tro.
Kan bli en resa till kungliga hufvudstaden under denna vecka, Günters och nån Ingrossos lockar.
Renoverare
· Stockholm
· 18 412 inlägg
Finns ju garanterat bättre ställen att gå till än hans På Rörstrandsgatan är Mellqvist bättre. Du har Portal en bit bort.FredrikR skrev:
Bistro Capitol är bra.
Renoverare
· Stockholm
· 18 412 inlägg
Såg att Elliots i bromma blivit ersatt av Brödernas. Sad day. (Bra kvarertskrog som alltid funnits på Alviksvägen, hette KF innan)A atomlab skrev:
Brödernas kan hålla sig längs med e4an så man kan få en ok burkare påvägen..dom är inte så bra att det går att konkurrera ut riktiga burgarställen.AndersMalmgren skrev:
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 451 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 451 inlägg
Nu blir jag väldigt nyfiken på vad rätten "Robinson snäckor" innebär. Har inte följt TV-serien fullt så kan inte gissa. De hade väl rätt ont om mat där tror jag?F fusion skrev:
Förstår inte vad som ser gott ut där?FredrikR skrev:
Förrätten saknar citron och är helt fel dimensionerad.
Huvudrätten ser ut som en äcklig gröt - skulle varit enkelt att slänga på något grönt, kanske t.o.m. ett par körsbärstomater.
Efterrätten skulle behöva citronmeliss och kanske ett blåbär eller två.
Måhända det smakade gudomligt och det är ändå det som räknas.