1 009 675 läst · 13 685 svar
1010k läst
13,7k svar
Vad blir det för mat?
Renoverare
· Stockholm
· 18 396 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 396 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 396 inlägg
Mm jag gillar också både klassiska och "moderna" råbiffar, lite som att jag gillar både finpizzor och fulpizzor Man får se det som två olika grejer, helt enkelt.AndersMalmgren skrev:
Jag håller dock med Surly om att köttsmaken ibland förvinner lite väl mycket i en del "moderna" råbiffar, men jag kan uppskatta dem ändå. Har inte provat den på Portal ännu, men det får åtgärdas inom kort!
Renoverare
· Stockholm
· 18 396 inlägg
Den bästa icke rena råbiffen hittar du på Allegrine. De har fryst anklever och sedan hyvlat den i tunna skivor över köttet. Sjukt gott.T TowaTei skrev:Mm jag gillar också både klassiska och "moderna" råbiffar, lite som att jag gillar både finpizzor och fulpizzor Man får se det som två olika grejer, helt enkelt.
Jag håller dock med Surly om att köttsmaken ibland förvinner lite väl mycket i en del "moderna" råbiffar, men jag kan uppskatta dem ändå. Har inte provat den på Portal ännu, men det får åtgärdas inom kort!
Fiskbullar! Det var det värsta, det är ju lika vedervärdigt som lever och leverpastej!!Snigla skrev:
Nä, fiskbullar är nog det tristaste jag vet 😏
Är du i Norge så prova deras fiskbullar. Kan delas och brynas i pannan, de har ocksåSnigla skrev:
fiskkakor som är underbara efter stekning med lök , smält smör och kokt potatis bl.a.
Ihop med råkost på bilden , gott det också.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder