M maria01 skrev:
[länk]
Lätt renovering :crysmile:
 
  • Gilla
maria01
  • Laddar…
M maria01 skrev:
[länk]
Me like! Känns nästan lite norrlandskust-träslott. Källarvalvet var riktigt häftigt!
Synd att de inte kostade på lite ny plåt på ladugårdslängan, det hade gjort mycket för helhetsintrycket.
 
  • Gilla
Tornugglan och 1 till
  • Laddar…
Denna var ju riktigt läcker på senare tiden har jag fått upp ögonen för svenska stadshus townhouse Eller vad man säger på svenska dom kryllar ju inte av dom Sverige har inte många av byhus på det sättet som det är söder ut

https://vffab.se/tillsalu/11802/
 
  • Gilla
dhil och 1 till
  • Laddar…
Nja, känns tveksamt att köpa fastighet i Ryssland i dagsläget
 
  • Gilla
HOBBY ARCHITECT
  • Laddar…
A ajn82 skrev:
Nja, känns tveksamt att köpa fastighet i Ryssland i dagsläget
Svenskt hangarfartyg än så länge :)
 
  • Gilla
ajn82
  • Laddar…
Vad hände här??? Har man tillverkat tumstockar i huset och fick lite feeling när man skulle snygga till väggarna?


Interiör med tapet med tumstocksmönster i hall och trappa, rustikt trägolv och trappsteg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
useless useless skrev:
Vad hände här???
Någon som gjort bort sig för många gånger med talmeter och vill hylla "det rätta"?
 
useless useless skrev:
Vad hände här??? Har man tillverkat tumstockar i huset och fick lite feeling när man skulle snygga till väggarna?


[bild]
Hmm...har inte sett något liknande!

Annars skulle jag ta huset möblerat, om det hade legat bättre till!
 
M maria01 skrev:
vett inget om trakten men är det inte lockpris på ett bevarat hus

[länk]
Vilken underbar patina! Möblerna och lite slitet men på flera ställen inte trasigt eller sunkigt (några ställen var det ju det). Sådär orört som jag gärna skulle vilja bo, i nån alternativ verklighet. I realiteten går det nog inte...
 
  • Gilla
maria01
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.