HOBBY ARCHITECT
HOBBY ARCHITECT
Verkar inte så. Men vass är ju ändå så tråkigt på nåt vis.
 
HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
Hur hänger det här ihop?
[länk]
Vad tänker du på?
 
HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
[bild]
Hur hänger det här ihop?
[länk]
Hänger ihop?
Det verkar vara nr 62 som är till salu. Gissar att 58, 60 och 62 har suttit ihop som en fastighet nån gång i tiden men sen styckats upp. Det grönmarkerade kan vara en servitutväg för att den som bor på nr 60 ska kunna ta sig till sin fastighet
 
HOBBY ARCHITECT
K Kane skrev:
Vad tänker du på?
Vad ingår i fatigheten som är till salu?
 
S Stuff skrev:
Hänger ihop?
Det verkar vara nr 62 som är till salu. Gissar att 58, 60 och 62 har suttit ihop som en fastighet nån gång i tiden men sen styckats upp. Det grönmarkerade kan vara en servitutväg för att den som bor på nr 60 ska kunna ta sig till sin fastighet
Tveksamt, är inte allt där ute under Kungahusets ägo och arrenderas?
 
HOBBY ARCHITECT
S Stuff skrev:
Hänger ihop?
Det verkar vara nr 62 som är till salu. Gissar att 58, 60 och 62 har suttit ihop som en fastighet nån gång i tiden men sen styckats upp. Det grönmarkerade kan vara en servitutväg för att den som bor på nr 60 ska kunna ta sig till sin fastighet
Jaha!
 
K Kane skrev:
Tveksamt, är inte allt där ute under Kungahusets ägo och arrenderas?
Kan nog stämma.
Hittade iaf inga avgränsade tomter/fastigheter där när man slår på tomt-lagret i hitta.se
 
vad har du för hus idag då
 
HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
Jag har äntligen hittat min drömtomt! 7 660 kvm. :surprised::love: Där kan jag fantisera att jag bygger mitt drömhus. :D
Fint.
Undrar om tomtgränserna på hitta.se stämmer?
Mäklaren skriver ju "SKÄRGÅRDSIDYLL MED MILSLÅNG SJÖUTSIKT, FLERA HUS, EGEN STRAND OCH TRE BRYGGOR" :D
Satellitbild över kustnära fastighet markerad med vita linjer för tomtgränser, inkluderar byggnader och bryggor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
maria01
  • Laddar…
egen strand går väll inte sverige
 
M maria01 skrev:
egen strand går väll inte sverige
Kolla dessa fastigheter på andra sidan Älgöfjärden. De har egen (eller egenägd...) strand.
Satellitbild över fastigheter vid Älgöfjärdens kust med synlig strandlinje och omgivande terräng.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.