68 537 läst · 2 237 svar
69k läst
2,2k svar
Trump/Vance?
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Självklart. Likadant är det med de lättlurade som t o m sprider Ukrainas propaganda. Eller tror att Israel försvarar sig genom att döda 50.000 kvinnor och barn. Eller att Stefan löven, inte såg det komma. Eller ...K Krille4 skrev:
Propaganda, reklam, information. Kärt barn har många namn. Det räcker att jag ser Pontus Gårdinger, så tänker jag på mjäll.😀
Den som påstår sig vara propagandaresistent, är den mest lättlurade.
Man kan undra varför GB och Frankrike inte la in sitt Veto. Genom att inte göra det så visar de ju ändå att de accepterar USAs syn på saken. Att bara lägga ner sina röster är ju rätt mesigt. Men det kanske sammanfattar GB och Frankrike rätt väl, de vågar inte skälla även om de tycker husse är lite dum.blackarrow skrev:
Mot det europeisk-ukrainska förslaget stod ett ursprungligt amerikanskt resolutionsförslag som inte pekar ut Ryssland som ansvarigt för invasionskriget.
På måndagen hölls också ett möte i säkerhetsrådet där det amerikanska resolutionsförslaget röstades igenom. Även här försökte flera europeiska länder att göra tillägg om Rysslands fullskaliga invasion och Ukrainas territoriella integritet men USA:s resolutionsförslag antogs med röstsiffrorna 10 för, 0 emot och fem nedlagda röster.”

Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 13 964 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 13 964 inlägg
Ja, USA och Ukraina förhandlar. Sen vet alla att om Trump inte är nöjd så gör han något annat.P paralun skrev:
Ryssland är inte med i förhandlingarna och de har varit solklara med sina krav.
Jaha, ok?P paralun skrev:
Är det så att Ryssland avsäger sig kraven på Cherson, Zaporizjzja och Luhansk. Det har jag missat, men säger du att det är så, med utropstecken och allt då stämmer det säkert ... 🙄P paralun skrev:
Mellan USA och Ukraina ja...P paralun skrev:
Det ryktas att jorden är platt också, men vi har sett väldigt lite som talar för det.P paralun skrev:
Klarade denne sig, som inte ens minns att Obama heter Obama och att barn gillar att smeka hans håriga ben. Ja, då klarar sig alla. Tyvärr även Trump.D djac skrev:
Det är bara att Googla.

Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 13 964 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 13 964 inlägg
Och i den artikeln står det som du säkert har läst:P paralun skrev:
Putin has made clear that he wants Moscow to gain control over the entirety of Ukraine’s eastern Donetsk, Luhansk, Kherson and Zaporizhzhia regions.
Men det stämmer ju inte enligt dig...
Skicka mig en bild på övergångsställen. 😀Dan1891 skrev:
Var fick du den idén ifrån. Citerar mig själv. "Ja, då klarar sig alla. Tyvärr även Trump."
Låter det som en Trump-bot?
I Israels utrotning av Palestinier för att själv få lite mer livsrum, stöder Trump dom än mer än Biden. Vilket får mig att känna äckel för karln. Har jag varit otydlig på den punkten. Någon?
Redigerat: