36 315 läst · 178 svar
36k läst
178 svar
Tråd för Worx M500 / M700 Plus
man går med i denna grupp på fejan och söker på användare med namn fubben. Messar o köper av honom. Väger lite mer. Och bättre grepp säga det. För ofta när det gräver ner sig är det ju för att det slirar loss.D dubbfredda skrev:
ännu inte testat. Har rent av ingen gräsmatta ännu. Köpte i förebyggande syfte men inte så dyra (så har hellre på hyllan ifall att) och läser man i den gruppen så är det många som kör med dessa och har gott resultat. Många som beskriver de haft problemen nämnda ovan och sen köpt dessa och typ blivit av med problemet.O olabil skrev:
Sen är frågan om det gör något med garantin. Det är en annan fråga.
Jag har beställt och hoppas att dem kommer innan helgen!J JensW skrev:ännu inte testat. Har rent av ingen gräsmatta ännu. Köpte i förebyggande syfte men inte så dyra (så har hellre på hyllan ifall att) och läser man i den gruppen så är det många som kör med dessa och har gott resultat. Många som beskriver de haft problemen nämnda ovan och sen köpt dessa och typ blivit av med problemet.
Sen är frågan om det gör något med garantin. Det är en annan fråga.
Kan återkomma med en recension när jag satt dit dem!
Men med tanke på att dem tillför vikt så borde dem inte spinna på gräsmattan heller!
Just nu är den hopplös och fastnar lite var som, speciellt bakom en liten kulle när den går nedför, vill gärna gå över slingan också! Så ska bli kul att testa!
ja egentligen inte så konstigt om det funkar. Om problemet är att den kör fast o spinner loss. Om inte annat verkar det inte bli sämre i alla fall och billigare än deras teränghjulN NixPix skrev:
Läste även att man kunde lägga off limits med långs kabeln så att när den gick tillbaka kunde gena rakt över gräsmattan istället för att gå hela vägen runt. Om man inte gillade att den skapar spår hela vägen.
Redigerat:
J JensW skrev:ja egentligen inte så konstigt om det funkar. Om problemet är att den kör fast o spinner loss. Om inte annat verkar det inte bli sämre i alla fall och billigare än deras teränghjul
Läste även att man kunde lägga off limits med långs kabeln så att när den gick tillbaka kunde gena rakt över gräsmattan istället för att gå hela vägen runt. Om man inte gillade att den skapar spår hela vägen.
Tänkte jag skulle köpa terränghjulen också men ska testa först utan och med taggarna få se hur det går!
Svårt och veta om det är vikten på taggpåbyggnaden som gör att man får bättre grepp eller om det är just taggarna!
Men det märker vi
N NixPix skrev:
terränghjulen kostar ju en del, minst sagtN NixPix skrev:
Ja, nog kan dem ta betalt för dem!
Har ändå lite svårt att tro att de hjul som kallas spike’s ska vara bättre än dem som sitter på original, någon som testat?
Söker man på worx offroad hjul så är det ju samma som jag har original.
Jula säljer halkskyddade hjul och det måste väl vara samma som vad dem kallar spikes på andra sidor.
Har ändå lite svårt att tro att de hjul som kallas spike’s ska vara bättre än dem som sitter på original, någon som testat?
Jula säljer halkskyddade hjul och det måste väl vara samma som vad dem kallar spikes på andra sidor.
ja kallas allterrain Tror jag de heter internationellt. Men när man söker verkar det ju finnas olikaN NixPix skrev:Ja, nog kan dem ta betalt för dem!