Men priset på skruvdragaren tror jag ändå blir svårslaget (tolkar annonsen som att det medföljer två 3,0 AH batterier)?

jag tycker i alla fall att det var ett bra tips. :)


Men nu är det naturligtvis nån som har köpt skruvdragarkittet för sjutton-och-nittio på utförsäljning i nån avkrok nånstans bara för det... ;)
 
breakman skrev:
Köpte cirkeln för 780:- ex.moms på Gerdin & Perssons julrea, så detta känns inte som något duderpris...
Jag skulle också gärna köpa den för det priset, men det dröjer nog 10 år till innan ett motsvarande erbjudande kommer till...
 
FredrikR skrev:
[bild]
99:- st för Bahco snabbtving på Jula.
[länk]

Blir en tur dit imorgon. :)
Köpte dessa (Bacho QCG-150) med greppvidd 150mm idag på Maxi i Karlstad för 79:- styck. Fanns några kvar. (De Jula haft/har är 300mm)

Bacho-tvingarna är ju rätt klumpiga jämfört med mina Irwin Quickgrip men känns som de har bra bett. Bachovarianten är också vändbar vilket kanske kan vara användbart någon gång?
 
joob skrev:
Köpte dessa (Bacho QCG-150) med greppvidd 150mm idag på Maxi i Karlstad för 79:- styck. Fanns några kvar. (De Jula haft/har är 300mm)

Bacho-tvingarna är ju rätt klumpiga jämfört med mina Irwin Quickgrip men känns som de har bra bett. Bachovarianten är också vändbar vilket kanske kan vara användbart någon gång?
Quickgripen är väl också vändbar? Iaf XP´n. Eller menade du inte så? :)
Ska ta en koll på MAXI här imorgon.
 
Hmm. Fel av mig. Får skylla på att jag inte är jätteinsatt när det gäller tvingar (heller). Efter lite bildgoogling ser jag att i princip alla quickgrip är vändbara. Utom just mina. Det är nog någon äldre modell jag har då. Köpte dem löjligt billigt i USA för några år sedan.
 
Jag gillade faktiskt de Bacho jag köpte på Jula, inser dock att man säkert kan göra en bättre snabbtving. ;)

Får bli en sväng till lokala Maxi-butiken idag... ;)
 
Inga billiga Bahcotvingar på MAXI i Borlänge. :(
 
Ej heller i Motala...
 
Tycker inte det är något fult att ha ambitioner att tjäna pengar...
 
Nej nånstans har väl köparen ett ansvar också. :)
 
Vi hade ju uppe exemplet från Tradera med killen som köpte verktyg på biltema och som sen med tusch målade över biltemamärket och sålde varan som "proffskvalite" (slangsaxen).
Det betendet tycker jag är mer bedrägligt, än att bara sälja varan som ovan.
Sen har vi killen från misstänka annonsertråden idag som säljer vidare biltemagrejer, men utan att dölja märken/loggar etc i annonsen, vilket är lite mer OK på något sätt tycker jag. Även som det kan vara fult.
 
Om man medvetet döljer varans ursprung och sedan försöker sälja dem som något de inte är. Det är riktigt lågt och dåligt gjort.

Men lägger man ut en bild på en produkt från tex Biltema och inte hymlar/smyger med det, så varför inte?
 
TeroM skrev:
Bauhaus ESSVE låda för 299:-

[bild]
I Örebro fanns det flera lådor kvar.
Fick bli två stycken.
 
Var inne på Clas Olsson i Skärholmen igår och hittade följande:

B&D Mt250ka multiverktyg för 399 (fanns 3-4 kvar)
Bosch Pmf 180e för 499 (fanns 1 st kvar)


Kanske någon som finner intressant :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.