TeroM skrev:
Bauhaus ESSVE låda för 299:-

[bild]
Vilken Bauhaus? Såg ut att vara ett extremt bra pris
 
Sjukt bra pris

Gillar den gamla plåtlådan och köpt både lådan med vanliga cutters(inomhus) och deras corrseal(utomhus). Köpte då med mina rabatter hos min lokala handlare fast för 529 resp 549kr.

Så jag är också nyfiken var detta är?
 
Ja när man ser det där fotot växer ju förhoppningarna än mer att Bauhaus slår upp portarna bredvid det stundande IKEA bygget som pågår här i Borlänge. :)
 
Hoppas inte bauhaus kommer till Gävle, då blir man ruinerad;)
 
  • Gilla
magnu och 1 till
  • Laddar…
Kattvovven skrev:
Vilken Bauhaus? Såg ut att vara ett extremt bra pris
Det var på Bauhaus Stockholm Barkaby.
 
  • Gilla
Kattvovven
  • Laddar…
TeroM skrev:
Det var på Bauhaus Stockholm Barkaby.
Tack!!
 
Essve Cutterlådan finns bara i Barkarby. Kikadw Bromma idag, och han kikade lagerstatus.
 
Swedol har lite rabatt i morgon :)
 
Finns två cutterlådor kvar. En i pallen, och en i namnet Christian i järndisken om någon vill ha.
 
  • Gilla
Tor H och 1 till
  • Laddar…
Dagens tips kommer från K-Rauta i Täby, Såg följande när jag var där vid 17:00 idag,

Makita 14,4V Skruvautomat upp till 41mm skruv - Demo-ex som saknade ett batteri, sänkt från 5999 med 50%.

Makita 10,8V sats, skruvdragare med chuck + slagskruvdargare i AL-låda, demo-ex som saknade lampan i satsen, sänkt från 2999 med 50%.

Med 50% börjar även K-Rauta bli anständigt (om ni minns deras verktygsdrive för ett par år sedan :D)
.
 
Mikael_L
Jag fick denna reklam från Bolist i brevlådan häromdagen.
bolist.JPG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Kampanj till den 17/3
Jag vet inte om den gäller i alla Bolist-butiker i landet.

I vilket fall skulle jag nog lätt kunnat köpt alla 4 sakerna på sidan om jag inte redan haft det i verktygsarsenalen.
Fast just sticksågen kanske jag trots allt hellre skulle gå på en blå Bosch ... ;)
 
Brukar inte handklingan gå får 1995 på Optimera och likande ställen. Den brukar ligga i kampanjdisken lokalt iaf.
 
Mikael_L
OK :surprised:
 
B
Mikael_L skrev:
Jag fick denna reklam från Bolist i brevlådan häromdagen.
[bild]
Kampanj till den 17/3
Jag vet inte om den gäller i alla Bolist-butiker i landet.

I vilket fall skulle jag nog lätt kunnat köpt alla 4 sakerna på sidan om jag inte redan haft det i verktygsarsenalen.
Fast just sticksågen kanske jag trots allt hellre skulle gå på en blå Bosch ... ;)
Köpte cirkeln för 780:- ex.moms på Gerdin & Perssons julrea, så detta känns inte som något duderpris...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.