Cheesen
Appendix Appendix skrev:
För de som klagar på prime days så är det en hel del dolda större rabatter Lustigt nog.

Hemligheten med amazon är ju att lägga till saker i "köp sen" då får man in prisförändringar sen senast man tittade in. Så kan man på 1 minut se om det man "behöver" gått ner i pris.
Funkar inte alltid så... Hade en datormus i min korg i går... Får inte köpa den idag.

• Gilla
cpalm
  • Laddar…
R
  • Gilla
faf och 1 till
  • Laddar…
R RoAd skrev:
Inte verktyg, men det hoppas jag är ok.

Sexpack nätverkade brandvarnare + gateway för 999:- Tyvärr beroende av molnet om man ska styra dem från telefon, men den lokala kommunikationen mellan dem fungerar utan internet eller wlan så de kan nog vara prisvärda även utan "smartheten".

[länk]
Fasen, hann inte med innan voucherna tog slut.

• Ledsen
Appendix och 1 till
  • Laddar…
R RoAd skrev:
Inte verktyg, men det hoppas jag är ok.

Sexpack nätverkade brandvarnare + gateway för 999:- Tyvärr beroende av molnet om man ska styra dem från telefon, men den lokala kommunikationen mellan dem fungerar utan internet eller wlan så de kan nog vara prisvärda även utan "smartheten".

[länk]
Viktigt att brandvarnare är testade enligt SS-EN 14604. Annars är det risk för falsk trygghet. Den kanske är testad men inget som framgår av produktspecen?

K krbj skrev:
Fasen, hann inte med innan voucherna tog slut.
Även 1285 som de kostar nu är ok, jag gav 1500 när jag köpte samma sak för nått halvår sen...

• Gilla
krbj
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Viktigt att brandvarnare är testade enligt SS-EN 14604. Annars är det risk för falsk trygghet. Den kanske är testad men inget som framgår av produktspecen?
Säljs även på Brandvarnare.se där står att dom är testade enligt EN14604.
Har haft dom brandvarnarna i snart 2 år varav den ena en 100 meter från basstationen i en lada men den visar fortfarande fullt batteri.
Går att bygga ut med kameror, vattenvarnare och inbrott.

Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Även 1285 som de kostar nu är ok, jag gav 1500 när jag köpte samma sak för nått halvår sen...
Tack! Priset var 1600 igår, så det verkar studsa lite upp och ner.

• Gilla
Omogen
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Kanske inte stod med förut?
Skärmbild av en Amazon.se-sida med X-Sense smarta rökdetektorer, WLAN-kompatibla, märkta med hög kundbetyg och en notering gjord med röd cirkel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Wow
mexitegel
  • Laddar…
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Lyser/blinkar enheterna något? Tänker om det är något ljus man stör sig på om man är känslig och den sitter i ett sovrum?

Och kan man tysta dem lokalt vid fellarmande? Eller är man hänvisad till appen som är beroende av molnet för att få tyst på dem om man skulle råka steka på kycklingen lite för hårt en fredagseftermiddag?

Redigerat:
  • Gilla
cpalm
  • Laddar…
De blinkar, men ganska svagt och sällan... Jag är rätt känslig mot ljus i sovrummet men störs inte av den...

Stänga av utan appen vet jag inte, jag har bara använt den.. jag brukar testa varnaren i garaget nån gång i månaden genom att borra stora hål i stål med mycket skärolja... Den röken gillar inte brandvarnaren... Till min familjs stora glädje... 😂

• Haha
  • Gilla
Tule54 och 1 till
  • Laddar…
tveksamt tveksamt skrev:
Kanske inte stod med förut?
[bild]
Är ju rätt säker på att det inte gjorde det, sökte till och med på sidan efter "14604" utan träff.
Det är ju inte utan att man snart börjar tro att konspiratörerna har rätt 😂

• Gilla
tveksamt
  • Laddar…
S Snow_Stone skrev:
Något att förvara alla era nyinköpta verktyg i kan ju vara passande. Classe har 30% på deras vagn 2799kr

Erbjudandet verkar gällan i till januari så ni har lite tid att fundera på.

[länk]
Någon som testat? Skulle verkligen behöva lite förvarning.

blaxx blaxx skrev:
Någon som testat? Skulle verkligen behöva lite förvarning.
Jag har vagnen, köpt för ett antal år sedan på något "rearäjs" som C.O hade då. Helt ok vagn som sväljer många verktyg och funkar bra. Kanske inte den allra högsta klassen på lådornas utdragsskenor men helt ok.

• Gilla
Tule54
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.