Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Jag shoppade efter en overall att ha i garaget...
Inklusive handklovar? :D

• Haha
  • Gilla
Smoothie och 2 till
  • Laddar…
Inga rabatter på icarsoft ☹️

Vet ni nåt jag behöver 😄

• Gilla
  • Haha
sinuslinus och 1 till
  • Laddar…
R
Det enda jag sett som det verkar vara någon vettig rea på (och som jag är intresserad av) är diverse shellyprodukter.

nino nino skrev:
Inga rabatter på icarsoft ☹️

Vet ni nåt jag behöver 😄
5% på nån Autel modell för 5 papp såg jag...

Cheesen
nu har jag gått igenom prime days grundligt... hittar bara ett verktygstips som jag finner intressant
U-ringsyckelsats BGS 1197, 12 delar i storlekar 6-22 mm, i ett svart och blått fodral.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Har ju goda erfarenheter av mina tidigare BGS inköp. hög kvalite till bra pris. Så det här blir perfekt till stugan. Ska även klicka hem en Datormus och en musmatta, men det platsar ju inte här.
https://amzn.eu/d/e07RiWD

Cheesen Cheesen skrev:
nu har jag gått igenom prime days grundligt... hittar bara ett verktygstips som jag finner intressant
[bild]
Har ju goda erfarenheter av mina tidigare BGS inköp. hög kvalite till bra pris. Så det här blir perfekt till stugan. Ska även klicka hem en Datormus och en musmatta, men det platsar ju inte här.
[länk]
Tyckte det var rätt dåligt i år.. tom blå Bosch som det brukat bara bra rabatter på var "mjää" ...

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Tyckte det var rätt dåligt i år.. tom blå Bosch som det brukat bara bra rabatter på var "mjää" ...
Tydligen fel färg på Bosch!

Bild på Pantones årets färg 2024, Peach Fuzz, med texten "Embrace the Warmth" och en bild på en persikofärgad blomma.
Skapa konto

• Haha
Lilllen och 4 till
  • Laddar…
T trojlee skrev:
Har ni hittat något man villhöver?🙄
Bosch Professional 43-delar Bitssats nedsatt ordentligt. Just nu: 175,02:-, men det står att den är nedsatt 5%. Googlar man så ser man dock att Amazon tar 289,99:- i vanliga fall. Duab har den nedsatt från 399:- till 259:-. På pricerunner finns 14 priser mellan 255:- och 729:-.

https://www.amazon.se/gp/product/B0097DYZHK/
Bosch Professional 43-delar bitssats i öppen plastförpackning, visande olika bitar och tillbehör med färgkoder och logotyp.
Skapa konto

• Gilla
K snickarn och 6 till
  • Laddar…
Ringnycklar, bitssats, Shelly1 plus 2pack, Shelly addon, 5.x ds18b20 tempgivare och en switch för 92:- får nog bli mina Prime deals
Strax under 1000:- för allt

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Cheesen Cheesen skrev:
[bild]
[länk]
Säkert bra, men nr15 saknas. Inget för cykelreparationer, gissar jag.

• Gilla
Testarn och 1 till
  • Laddar…
nimhed nimhed skrev:
16 och 18 verkar också saknas, de är rätt vanliga numera...

• Gilla
Nissens
  • Laddar…
nimhed nimhed skrev:
Och dessutom vill du ha 2st för cykeln... Det är tyvärr ganska dyrt att komplettera med de få enstaka nycklarna som saknas (jämfört med vad paketet kostar)

Surt att det var ruttna erbjudanden på prime-days.. var som taggad för okynnes shoppande😅

T trojlee skrev:
Surt att det var ruttna erbjudanden på prime-days.. var som taggad för okynnes shoppande😅
Du är inte ensam om det...

• Gilla
trojlee
  • Laddar…
G Gudahov skrev:
Bosch Professional 43-delar Bitssats nedsatt ordentligt. Just nu: 175,02:-, men det står att den är nedsatt 5%. Googlar man så ser man dock att Amazon tar 289,99:- i vanliga fall. Duab har den nedsatt från 399:- till 259:-. På pricerunner finns 14 priser mellan 255:- och 729:-.

[länk]
[bild]
För de som klagar på prime days så är det en hel del dolda större rabatter Lustigt nog.

Hemligheten med amazon är ju att lägga till saker i "köp sen" då får man in prisförändringar sen senast man tittade in. Så kan man på 1 minut se om det man "behöver" gått ner i pris.

• Gilla
AndersPS och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.