Här finns verktyg till bra pris! 😳
Dock utan kvitto och garanti! 🤬


Utomhusmarknad med verktyg och maskiner på marken, människor bakom, grått väder, öppen marknadsståndsatmosfär.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Ledsen
  • Arg
Tokslut och 4 till
  • Laddar…
C
Cheesen Cheesen skrev:
får fortfarande E-post om att det här kan vara intressant..
Råkade ut för samma sak, ironiskt nog också med gårdsbelysning. Visade sig att den låg i en sparad varukorg. Antagligen hade jag lagt den i varukorgen och sedan har nåt annat kommit imellan. Väl borttagen slutade mejlen komma.

On topic så blev det ett MST 180 på Jem&fix här också. Bahco-mejslarna var dock slut (tydligen sedan länge).

Nu är väl utförsäljningen på upphällningen, men övrigt intressant som fanns kvar här på reabordet var Boxer 2m rätskivor för 200 spänn, liten yxa för 25 spänn, murarhammare för 50 och bågsågsblad för 10:-.
 
C cpalm skrev:
Råkade ut för samma sak, ironiskt nog också med gårdsbelysning. Visade sig att den låg i en sparad varukorg. Antagligen hade jag lagt den i varukorgen och sedan har nåt annat kommit imellan. Väl borttagen slutade mejlen komma.

On topic så blev det ett MST 180 på Jem&fix här också. Bahco-mejslarna var dock slut (tydligen sedan länge).

Nu är väl utförsäljningen på upphällningen, men övrigt intressant som fanns kvar här på reabordet var Boxer 2m rätskivor för 200 spänn, liten yxa för 25 spänn, murarhammare för 50 och bågsågsblad för 10:-.
2m rätskivan kostade 100 när jag var där häromdagen. Dock drogs det 150 kronor, men det rättades till och jag fick tillbaka 50 kronor.
 
C
Alatan Alatan skrev:
2m rätskivan kostade 100 när jag var där häromdagen.
Intressant. Kollade på kvittot och det står 200 både där och på prislappen. Normalt brukar ju priserna om något sjunka vartefter en rea fortskrider 🤔
Ordinarie pris 339:-, så just rätskivan var väl ingen superdeal för 200, men ändå.
 
Fyndhyllan på Jem&Fix är en sorglig historia, de har ju de där färdiga prislapparna med 50 eller 100 spänn som de klistrar på allt, oavsett vad det kostade innan... Går in där ibland och tittar, men har aldrig köpt nått.

Föv är deras egna "boxer"-märke kasst, har köpt lite olika saker och ingen av dem har motsvarat förväntningarna. Bla. en annan slägga med glasfiberskaft där huvudet lossnade ganska snabbt efter köp, eller en häftapparat som inga klammer passar i, inte en de som de själva säljer till den modellen... Undvik.
 
Mikael_L
ClasseClas ClasseClas skrev:
Fallskydd 1499 kr på Jula, tidigare 3499 kr. Jag har en liknande fast köpt på annat håll.
[bild]
[länk]
1999:- står det när jag följer länken.
 
  • Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
1999:- står det när jag följer länken.
Priset uppdaterades under dagen idag för jag hade den i varukorgen för 1499 men skulle kolla runt på lite annat. När jag sedan fick upp varukorgen igen så ändrades priset till 1999:- 😑
Pratade nyss m ktj om det men hon kunde inte se ngn prisändring i systemet men skulle lägga ett ärende till IT om det.
Är det fler som är sugna på ett kit vore det ju flott om fler hörde av sig på
 
  • Ledsen
Appendix
  • Laddar…
Stod iaf spara 2000 igår när jag kolla
 
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
S shs skrev:
Priset uppdaterades under dagen idag för jag hade den i varukorgen för 1499 men skulle kolla runt på lite annat. När jag sedan fick upp varukorgen igen så ändrades priset till 1999:- 😑
Pratade nyss m ktj om det men hon kunde inte se ngn prisändring i systemet men skulle lägga ett ärende till IT om det.
Är det fler som är sugna på ett kit vore det ju flott om fler hörde av sig på
Jag skrev med kundtjänst men dom hävdar att priset inte ändrat sig 😄
 
  • Haha
  • Gilla
Boxer63 och 1 till
  • Laddar…
Kolla inlägg: #12 112, även 1499:- där
 
  • Gilla
Prodigys och 1 till
  • Laddar…
S shs skrev:
Priset uppdaterades under dagen idag för jag hade den i varukorgen för 1499 men skulle kolla runt på lite annat. När jag sedan fick upp varukorgen igen så ändrades priset till 1999:- 😑
Pratade nyss m ktj om det men hon kunde inte se ngn prisändring i systemet men skulle lägga ett ärende till IT om det.
Är det fler som är sugna på ett kit vore det ju flott om fler hörde av sig på
Jag är helt säker på att det stod 1499 kr tidigare. Tyvärr tog jag ingen skärmdump. Nu är det 1999 kr. Kollade även reklambladet nu men den var inte med där.
 
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
Synd att man inte tog en screenshot
 
Artikel
Antal
Pris
Totalt pris
Moms
906226
FALLSKYDDSPAKET PROFFS 4-DELAR

1

1 499.00

1 499.00

25 %


Mitt ligger på posten och väntar
 
  • Gilla
ClasseClas och 1 till
  • Laddar…
C
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Fyndhyllan på Jem&Fix är en sorglig historia, de har ju de där färdiga prislapparna med 50 eller 100 spänn som de klistrar på allt, oavsett vad det kostade innan... Går in där ibland och tittar, men har aldrig köpt nått.
Håller med, resten av bordet var samma sorgliga syn som vanligt. 90% Boxer-prylar som i flera fall t.o.m. kändes dyrare än ordinarie pris. Så detta var nog ett sällsynt undantag. Verkar som att de håller på med någon större förändring i sortimentet, för de höll på att plocka runt i hyllorna idag också.
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.