Nästan så jag kan misstänka att leverantören/tillverkaren är den som får stå för mellanskillnaden. Det brukar vara slavkontrakt för att få sälja till de stora kedjorna.
 
G Greger_08 skrev:
Accepterar dom matchning även om varan är slut i den andra butiken?
Det räcker att det finns ett ex kvar någonstans. Om den är slut ska den kunna tas in i lager igen.

De som fått igenom prismatchning för jem&fix passet ska vara lyckliga eftersom Bauhaus prisgaranti inte gäller för utförsäljningar och denna ligger som en utgående vara. Det kan bli lite hårklyveri :).

Hur som helst så betalade jag 1100 kr för en tub konstruktionslim på Jem&Fix idag. Helt hutlöst dyrt 😂.

Hultafors vattenpass och Loctite limtub på kartong i arbetsmiljö.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
FredrikR och 13 till
  • Laddar…
K
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
G Greger_08 skrev:
Accepterar dom matchning även om varan är slut i den andra butiken?
Nej, men kollar man t.ex. vattenpasset så finns det i några av de fysiska butikerna.


/Jocce
 
  • Gilla
Greger_08
  • Laddar…
Det säljs så många olika versioner av samma verktyg med småsaker som skillnad. Helt okej nekning av bauhaus ifall den andra sidan inte redovisar ean/artikelnummer tycker jag 👍
 
ådal ådal skrev:
Det säljs så många olika versioner av samma verktyg med småsaker som skillnad. Helt okej nekning av bauhaus ifall den andra sidan inte redovisar ean/artikelnummer tycker jag 👍
Visa gärna två olika Hultsfors MST 180 🤔
 
mexitegel mexitegel skrev:
Det räcker att det finns ett ex kvar någonstans. Om den är slut ska den kunna tas in i lager igen.

De som fått igenom prismatchning för jem&fix passet ska vara lyckliga eftersom Bauhaus prisgaranti inte gäller för utförsäljningar och denna ligger som en utgående vara. Det kan bli lite hårklyveri :).

Hur som helst så betalade jag 1100 kr för en tub konstruktionslim på Jem&Fix idag. Helt hutlöst dyrt 😂.

[bild]
Köpte en lampsladd för 1029 kr i bauhaus sickla 😎
 
  • Haha
  • Gilla
Kromo och 4 till
  • Laddar…
Ramnemark Ramnemark skrev:
Visa gärna två olika Hultsfors MST 180 🤔
Irrelevant i det enskilda fallet, poängen är att det existerar mängder och att ett lågprisvaruhus inte bör ha bevisbördan 🤔
 
ådal ådal skrev:
Irrelevant i det enskilda fallet, poängen är att det existerar mängder och att ett lågprisvaruhus inte bör ha bevisbördan 🤔
Det är ju superrelevant eftersom det är just denna produkten som det pratas om.
 
  • Gilla
Kromo
  • Laddar…
Väldigt mycket offtopic nu. Kan ni ta det i en privat tråd?🤔
 
  • Gilla
Guzzi och 2 till
  • Laddar…
Ramnemark Ramnemark skrev:
Det är ju superrelevant eftersom det är just denna produkten som det pratas om.
Jag försöker se det från varuhusets perspektiv. Prismatchning oavsett vara från andra affärer som inte redovisar artikelnummer.

Lämnar det här. Sorry för offtopic.
 
Cheesen
Alltså, Amazon.. jag köpte ju brennestuhl för snart tre år sen... får fortfarande E-post om att det här kan vara intressant.. Nu är dom ju intressanta för att Brennenstuhl är första ledstrålklastaren som hållit mer än en kallvinter... dom tre jag köpte då är inne på sin tredje vinter och lyser fortfarande. (min erfarenhet av ledstrålkastare är annars att dom bara håller en säsong.)
Amazon.se
LED-strålkastare med rörelsedetektor, svart, väderbeständig, energiklass F, väggmontering, justerbart detekteringsområde.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Tillochmed -40 grader har vi haft i år och våra tre strålkastare lyser fortfarande... trädgårdsträdsbelysningen var svart i några dagar innan dom tinade upp dock. Den lär vara paj nästa säsong.

Sen kan man ju diskutera om det är verktyg, men i min värld är belysning av yttersta vikt när man ska arbeta med verktyg, speciellt ute.
 
Redigerat:
  • Gilla
Testarn och 3 till
  • Laddar…
K
Cheesen Cheesen skrev:
Alltså, Amazon.. jag köpte ju brennestuhl för snart tre år sen... får fortfarande E-post om att det här kan vara intressant.. Nu är dom ju intressanta för att Brennenstuhl är första ledstrålklastaren som hållit mer än en kallvinter... dom tre jag köpte då är inne på sin tredje vinter och lyser fortfarande. (min erfarenhet av ledstrålkastare är annars att dom bara håller en säsong.)
[länk]
[bild]
Tillochmed -40 grader har vi haft i år och våra tre strålkastare lyser fortfarande... trädgårdsträdsbelysningen var svart i några dagar innan dom tinade upp dock. Den lär vara paj nästa säsong.

Sen kan man ju diskutera om det är verktyg, men i min värld är belysning av yttersta vikt när man ska arbeta med verktyg, speciellt ute.
Är det affiliate-länk?
 
  • Gilla
john.h och 1 till
  • Laddar…
Cheesen
K kniv skrev:
Är det affiliate-länk?
Ja det var det men jag ändrar den... det är snabbt hänt när man har Sitestripe
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.