T Trafikverket1 skrev:
200 st skruvar 3x25 för 36 spänn, nedsatt 85 %.

[länk]
Skulle just slå till då jag behöver bara ett 50tal så hade blivit mkt billigt. Men det va ju låååång leveranstid på dom😂
 
G Gudahov skrev:
[länk]

100 st för 16:67 kr och leverans på måndag? Gratis frakt som Primemedlem.
Oj jävlar. Fast kanske klent med dia 3 mm kom jag på. Ska dra ihop två 12 mm spånskivor på golv. Så runt 4x25 kanse är bättre
 
putte22 putte22 skrev:
Oj jävlar. Fast kanske klent med dia 3 mm kom jag på. Ska dra ihop två 12 mm spånskivor på golv. Så runt 4x25 kanse är bättre
Finns för 40-60kr på biltema om du har det nära :)
 
  • Skärmdump visar olika storlekar av träskruvar och priser från en e-handelssida.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
putte22
  • Laddar…
Ramnemark Ramnemark skrev:
Finns för 40-60kr på biltema om du har det nära :)
Hittade 4x25 på amazon till bra pris.
 
Cheesen
https://amzn.to/3PBqQNK
Blå skruvstycke för snickeri, gjutjärn, snabbutlösning, produktinformation på Amazon.se webbplats.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Har haft mina två sedan 2020. Mycket nöjd med den investeringen.
 
  • Gilla
pinec0ne
  • Laddar…
Ett matlagningsverktyg till mycket bra pris.

Den finska kedjan Motonet öppnar sitt första svenska varuhus i Sundsvall och har en del kampanjer, även online. Eventuellt kan man få ytterligare 10 procent på första köpet om man går med i deras kundklubb.

Webbplats med Weber kolgrill till salu, svart, erbjudande pris, navigeringsmeny och sökfält.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder



Edit: Kan förtydliga. I butiken får man ytterligare 10 procent vid ett köp om man går med i deras kundklubb. Jag vet inte om det även gäller online.
 
Redigerat:
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
  • Orangefärgad Bahco-garagejack, 3 ton kapacitet, erbjudandepris 1999 kr, webbutiksbild.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
stenfan
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Ett matlagningsverktyg till mycket bra pris.

Den finska kedjan Motonet öppnar sitt första svenska varuhus i Sundsvall och har en del kampanjer, även online. Eventuellt kan man få ytterligare 10 procent på första köpet om man går med i deras kundklubb.

[bild]


Edit: Kan förtydliga. I butiken får man ytterligare 10 procent vid ett köp om man går med i deras kundklubb. Jag vet inte om det även gäller online.
Finns i lager, men det går inte att beställa. Verkar ju vara något fel på hemsidan.
 
  • Ledsen
Alfredo
  • Laddar…
A
S scim skrev:
Finns i lager, men det går inte att beställa. Verkar ju vara något fel på hemsidan.
Mailat dom så får man se vad dom svarar Skärmdump av textkonversation, kundtjänstmeddelande, webbsida problem, mobil, e-post adress synlig.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Skärmdump av online kassan, köpsummering, totalpris 1999 kr, moms 400 kr, webbplats motonet.se.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
JFrisk
  • Laddar…
F Fixarjon skrev:
Shit missa den, letar en kap och ger och göra ett kap är alltid kul! Vad är den stora fördelen med denna kontra en ”vanlig”?
Klickar du på köp så dyker en helt annan modell upp. Bluff.
 
R
S Scybalum skrev:
Klickar du på köp så dyker en helt annan modell upp. Bluff.
Den går inte ens att köpa just nu så vad menar du?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.