Är det inte lite tidig för bocken i Gävle?
 
richardtenggren
screamin-daemon screamin-daemon skrev:
Biltema Gävle har 50% på utvalda varor (oklart vilka) pga. brand.

"På grund av branden säljer vi nu delar av vårt sortiment med 50% rabatt. Hela sortimentet kommer ej vara tillgängligt tills utförsäljningen är klar."
Såg ut att vara en intressant och lång kö där i måndags, det bästa måste vara att de från början haft problem med procenträkningen, då rabatten från början var 100 % :D
 
Stefan Bengtsson Stefan Bengtsson skrev:
Jag har inte provat pennorna, men på Jula får man i alla fall 3 för 19:90 och 6 för 19:90

[länk]
De där pennorna är skit. Är typ engångspennor. Funkar första gången man använder dem, men nästa gång man ska använda dem så har de torkat. Har man otur så är de torra redan i förpackningen.
 
  • Gilla
Stefan Bengtsson
  • Laddar…
Cheesen
  • Gilla
stenfan och 2 till
  • Laddar…
Åtgärden
Den här är bra

Skärmbild från Amazon.se som visar en Milwaukee Fastback fällkniv med reservblad, prissatt till 155 svenska kronor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

https://amzn.eu/d/j0aRM3i
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 3 till
  • Laddar…
Åtgärden Åtgärden skrev:
Den här är bra

[bild]
[länk]
Instämmer, använder den dagligen. Mycket nöjd
 
E
Gränsfall om det är verktyg men det tipsades ju om Essbox mini för några dagar sedan och om man tänkte ha de till skruvar kanske den här jag locka någon…
https://www.proffsproduktershop.se/...einne-c4/sortimentsvaska-c4-utomhusskruv.html
Använd ”skruv” som rabattkod för 20% (gäller även övrigt om man hittar något fint).

Jag köpte den här för några dagar sedan, bara precis palla upp den så kan inte säga något om hur den håller i längden men känns inte allt för dålig i plasten. Skall sägas att man nog inte skall testa den påstådda ”okrossbarheten” allt för hårt - tre av smålådorna hade öppnat sig när jag packade upp, huruvida de var dåligt stängda från start eller PostNord misshandlat dem är okänt.

Lite surt att jag betalade nästan 200 mer för en vecka sedan bara😠.
Sorterad skruv- och pluggsats i öppen verktygslåda med genomskinliga fack.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 5 till
  • Laddar…
E Emil.P skrev:
Gränsfall om det är verktyg men det tipsades ju om Essbox mini för några dagar sedan och om man tänkte ha de till skruvar kanske den här jag locka någon…
[länk]
Använd ”skruv” som rabattkod för 20% (gäller även övrigt om man hittar något fint).

Jag köpte den här för några dagar sedan, bara precis palla upp den så kan inte säga något om hur den håller i längden men känns inte allt för dålig i plasten. Skall sägas att man nog inte skall testa den påstådda ”okrossbarheten” allt för hårt - tre av smålådorna hade öppnat sig när jag packade upp, huruvida de var dåligt stängda från start eller PostNord misshandlat dem är okänt.

Lite surt att jag betalade nästan 200 mer för en vecka sedan bara😠.
[bild]
Haft min i några år och den håller då än
 
  • Gilla
Emil.P
  • Laddar…
Åtgärden Åtgärden skrev:
Den här är bra

[bild]
[länk]
Åtgärden Åtgärden skrev:
Den här är bra

[bild]
[länk]
Tack. Beställde igår, kom nu!
 
Cheesen
Men typiskt.. köpte jag inte två sådana dunkar förra månaden.... Är i alla fall nöjd med mitt köp.
https://amzn.to/46n03vm
Grön KADAX bränslebehållare, 12 liter, för bensin, diesel, med tratt och produktdetaljer online.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Röd, svart, grön bränslebehållare; marknadsföring; dimensioner; erbjudande; gräsmark bakgrund; KADAX logotyp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
T Trafikverket1 skrev:
Festool KS 60 e-set för 5600. En i lager.

[länk]
Missa den 😢
 
  • Ledsen
Handhyveln och 1 till
  • Laddar…
Fischer DUOPOWER pluggar i L-BOXX för 1763:-.

Kostar över 3000:- i de flesta onlinebutiker. I snitt mindre än halva priset per plugg om man skulle köpa i småförpackningar. Kanske överdrivet med en hel resväska; men åh så skönt att ha ordning på pluggarna.

https://www.amazon.se/gp/product/B08GQ6MFGP

Röd förvaringslåda och pluggar för fastsättning i material som betong och gips. Produkten är från Fischer.
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 5 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.